Redigere tekst i browseren?

Tags:    html css

Hejsa!
Håber der er nogen der kan hjælpe mig med mit problem.. Jeg skal lave en slags tabel, hvor der vandret kan skrives navn, fødselsdsag, adr osv.
Men findes der ikke en måde hvorpå folk selv kan skrive sig på - altså tilføje og redigere tekst direkte i browseren?
-Vi er to der skal have adgang til at kunne gøre dette, da vi fra hvert sit sted skal opdatere listen og da der kommer til at være travlt vil vi ikke kunne nå at opdatere hinanden hvis vi skal skrive det ind først og så oploade/opdatere hjemmesiden.

Håber at der er nogle der forstår mit spørgsmål og kan hjælpe!

Pft Malene

jo det kan man sagtens, så skal du have en hjemmeside med database tilknyttet.

Indlæg senest redigeret d. 02.04.2008 13:05 af Bruger #5481
Det var også hvad jeg havde fundet frem til. Men jeg er slet ikke god nok til at finde ud af det.
Var mere inde over om der findes noget "færdigskrevet" man kan bruge. Ligesom man fx kan hente en gæstebog eller et forum, som man kan sætte ind på sin side.
Det eneste jeg skal er mere eller mindre at have en side, hvor man kan gå ind og redigere som var det et worddokument...

Så er der nok ikke andre udveje end at lære php/css og MySql.
Hvis to skal kunne redigere indholdet ville det nemmeste være at indkludere et cms i din side, men det kan jeg ikke hjælpe med.

Indlæg senest redigeret d. 02.04.2008 12:32 af Bruger #13488
Jeg er i gang med noget lignene, der bruger jeg php og txt filer.

t