Hvordan man bygger et CMS system?

Tags:    php

<< < 12 > >>
1. Læs overskriften :D

så...

Jeg har fået fat i en guide om hvordan man laver et CMS system.
i PHP, med masser kode i...

På engelsk.

Og tænkte, det kunen da være meget fint at lave en dansk version. Så mit spørgsml til alle jer er.. Skal jeg oversætte den til dansk, så alle kan få glæde af den.
eller lige meget..

Svar helst kun ja eller nej

og så ser jeg på det om nogle dage hvad resultatet bliver:)

Indlæg senest redigeret d. 02.04.2008 01:40 af Bruger #11875
lige lidt info.
DER ER MANGE SIDER! :P

lige lidt info.

Det var måske en ide at paste et link til artiklen :)

--
Jesper

lige lidt info.

Det var måske en ide at paste et link til artiklen :)

--
Jesper

næ. :P
Ikke før jeg selv har læst den og prøvet den :D
derfor jeg ville vente med at lave oversættelsen om nogle dage, så kunne jeg gøre det mens jeg lavede det :D

27 sider :D

Nu må man vel ikke bare tage en andens arbejde, og oversætte det uden at forfatteren har givet lov til det.

Det er da fuldstændigt ligegyldigt om det er dansk eller engelsk.. lad være med at spilde tiden på at oversætte noget som helst.

Hvis man ikke forstår engelsk, får man under alle omständigheder et problem med at forstå de kommandoer og funktioner man skal bruge..

vil meget gerne prøve at se den engelske. da det afhænger meget om hvordan den er skrevet, før det kan betale sig på dansk.
men som standard burde en guide ikke oversættes. imo

Nu må man vel ikke bare tage en andens arbejde, og oversætte det uden at forfatteren har givet lov til det.

Må man godt. Han har selv lagt det ud som en guide, så alle kan benytte det, man behøver ikke tilladelse til at lave en oversættelse , så længe man skriver hvem der har lavet den rigtige version.

Nvm.
Den virker ikke, har lavet 50% af den nu, og intet virker.
og har tjekket det hele flere gange :(

well det var så det :(

For i ikke skal bliver helt skuffede :P
Fandt jeg det her:
http://www.phpuniverset.dk/show_artikels.phtml?ArtikelID=101&artikel=lav.et.lille.cms.system.

HAR IKKE TESTET DET!

<< < 12 > >>
t