Problemer med wvware

Tags:    php

Hej allesammen.

Jeg i øjeblikket igang med at skoleprojekt, hvor en del af projektet går ud på at uploade word dokumenter (.doc), hvorefter det skal konverteres om til html. Til dette problem har jeg fundet "programmet" wvware (http://wvware.sourceforge.net/) til at konvertere word dokumenterne. Herudover har jeg fundet følgende stykke phpkode der implementere wvware i min webside:

Fold kodeboks ind/udKode 

I behøver ikek at læse det hele igennem, men blot at se på et af de sidste "if"-udtryk - det der hedder:

Fold kodeboks ind/udKode 

... fordi det er her den går galt. Jeg HAR lavet wvware biblioteket executable (samt readable og writeable (chmod 777, tror jeg nok det hedder)), men den melder stadig fejl!

HVAD ER DER GALT?!?!

Jeg vil meget gerne have hjælp.

2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvilken fejlmelding får du? Så er det lettere at finde fejlen.

Fejlmeddelsen er præcis den som nævnt i det sidste stykke kode.

"The wvWare executable file $wvware is not executable by the web server process. Please change the file permissions to make it executable"

Jeg er dog kommet lidt videre end sidst, idet jeg har fået den idé at det måske er mit webhotel der har lukket for brugen "executable files" (eller hvordan man nu ellers skulle skrive det) - kan dette have noget med det at gøre?

t