ALT+TAP

Tags:    delphi

Nogen der kan hjælpe med en kode til denne funktion?

Mvh. NeoN



8 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
I så fald kan du så ikke lukke forummen?

I Fight For The FUTUR!!!,
eller sådan noget...



Er det fordi du vil disable Windows Tab+Alt funktion i dit program?



Er det fordi du vil disable Windows Tab+Alt funktion i dit program?


Nej, jeg vil bare skifte til et vindue der ligger i baggrunden..

Mvh. NeoN



Kan du ikke bare gøre det med Tab+Alt? eller er det en MDIChild Window fra dit program du vil skifte til?



Kan du ikke bare gøre det med Tab+Alt? eller er det en MDIChild Window fra dit program du vil skifte til?


Jeg ved ikke lige hvad "MDIChild" er, men den skal kunne gøre det uden jeg sidder ved computeren...

Mvh. NeoN



Er det et vindue som du har lavet i dit eget Delphi program, altså en anden form, som du gerne vil kunne skifte til? Eller er det et helt andet program som er åbnet?

Hvad mener du med at den skal kunne skifte mens du ikke sidder ved computeren? Skal det foregå per tid eller hvad?

Vær venlig at uddybe din problemstilling lidt nøjere, så jeg ikke behøver at udspørge dig omkring hver detalje!!! Tak!



Er det et vindue som du har lavet i dit eget Delphi program, altså en anden form, som du gerne vil kunne skifte til? Eller er det et helt andet program som er åbnet?

Hvad mener du med at den skal kunne skifte mens du ikke sidder ved computeren? Skal det foregå per tid eller hvad?

Vær venlig at uddybe din problemstilling lidt nøjere, så jeg ikke behøver at udspørge dig omkring hver detalje!!! Tak!


Never mind, jeg har fundet ud af...

Tak for interessen :D

|-------------|
| Mvh NeoN |
|-------------|



Kan du så dele koden med os andre?

[Redigeret d. 12/03-04 14:02:25 af Theis]



t