Hey alle "nørder"...
Jeg går med en masse ideer i hovedet om et online browserspil jeg godt kunne tænke mig at få sat på benene. Der er bare lige det, at jeg selv er fuldstændig blank indenfor kodning
Derfor håber jeg, at der er en af jer "nørder" der kunne tænke sig at hjælpe til. Jeg er udemærket klar over, at dette ville tage længere tid, men det er jeg også klar på.
I starten havde jeg forestillet mig, at min partner gik i gang og så bare satte mig igan med noget, som ikke er så svært. Hvis der så kom succes med spillet regnede jeg med at vi ville kunne lave en særpræget del til de brugere der ville betale og på den måde tjene en smule ind.
Det skal lige siges, at hvis vi kommer så langt, som jeg selvfølgelig vil gøre alt for, så ville jeg ikke have meget ud af fortjenesten. jeg ville nok højest kræve 25% og resten til dig
Men hver ting til sin tid. Ham/hende jeg leder efter, er en der har et hjerte af guld, godt kan lide at programmere et par timer i fritiden sammen med mig (over nettet) og som har ambitioner
Jeg håber meget at jeg hører noget fra nogen...
Mvh.
Casper.