Søger stjerne programmør til stort projekt :D

Tags:    programmering

Hey alle "nørder"...
Jeg går med en masse ideer i hovedet om et online browserspil jeg godt kunne tænke mig at få sat på benene. Der er bare lige det, at jeg selv er fuldstændig blank indenfor kodning :P

Derfor håber jeg, at der er en af jer "nørder" der kunne tænke sig at hjælpe til. Jeg er udemærket klar over, at dette ville tage længere tid, men det er jeg også klar på.

I starten havde jeg forestillet mig, at min partner gik i gang og så bare satte mig igan med noget, som ikke er så svært. Hvis der så kom succes med spillet regnede jeg med at vi ville kunne lave en særpræget del til de brugere der ville betale og på den måde tjene en smule ind.

Det skal lige siges, at hvis vi kommer så langt, som jeg selvfølgelig vil gøre alt for, så ville jeg ikke have meget ud af fortjenesten. jeg ville nok højest kræve 25% og resten til dig :D

Men hver ting til sin tid. Ham/hende jeg leder efter, er en der har et hjerte af guld, godt kan lide at programmere et par timer i fritiden sammen med mig (over nettet) og som har ambitioner:D

Jeg håber meget at jeg hører noget fra nogen...

Mvh.
Casper.

Interesserede ville nok gerne vide om der er krav om et specielt sprog eller om domæne købes så der kan kodes i hvad man lyster :)

Okay. Det vidste jeg ikke, men tak :D

I starten vil det nok være sådan noget med at der bare kodes uden, at det bliver sat på nettet indtil, at vi har lidt som er værd at sætte ud, men når vi så har det, så har jeg tænkt mig at købe domæne, så der kan vel egentlig godt kodes i det som man vil ...

jeg har et domæne der kan bruges, vi bruger bare et sub-domæne. Jeg er ikke nogen mega super programmør, jeg har lavet et par web-shops og nogle "alm." sites. hvis du har mulighed for at beskrive din ide nærmere, kan det være jeg er med på den.

Til alle der vlle være interesserede i at vide det, så havde jeg tænkt mig et slags managerspil, men dem findes der 100 af, ville I så nok sige, men dette her skal handle om tennis og ikke om fodbold, håndbold etc.

Håber jeg hører fra nogen...

Mvh.
Casper.

Så vil jeg lige sige, at jeg har fået én med på holdet, men han foreslog mig, at det var bedre hvis vi var nogle flere, så vi er allerede to, men har brug for et par stykker mere.

Så skriv endelig så vi sammen kan få dannet det perfekte team. Thomas har allerede sagt at han gerne vil ligge server til og alt hvad det indebærer, så det eneste vi mangler nu, er nogle der kan finde ud af at programmere..

Mvh.
Casper.

Jeg kan godt hjælpe med html, css og php.

Hej Dion.

Jg har sendt en mail til dig. Mig og Thomas synes det lyder super. Vi tænkte på om vi lige kunne finde et tidspunkt en dag at være på msn allesammen, så vi kan få dine meninger og sådan og alt det der :D

/Casper.

t