Tags:
grafik
webdesign
Så har jeg lavet et nyt design til min side.
det tigligere design fik en positiv reponse, og håber også det her gør.
Grunden til de grå farver er.
at jeg er dårligt til gimp, så billedet så uægte ud. så blev det sort hvid , og blev pænere.
Hvad syens i?
syens selv den er ret pæn, let at finde rundt i. og fortæller det den skal.
Præcis
Uden at have læst alle de kommentarer der er vil jeg skrive hvad jeg syntes om det nuværende design, sådan som den ser ud lige nu.
Jeg syntes ikke at den imponerende. Den er ganske vist simpel, men den ser meget hjemmelavet ud. En ting der ville gavne meget er vis du lavede skrifttypen noget mindre. Store fonte er bare generalt meget grimme. Den skriftstørrelse du har på forsiden er super, dog lidt mindre linjeafstand, men skifttypen under produkter er meget større (og grimmere) og teksten under hosting er en helt anden skrifttype. Vis du lavede alt din tekst ligesom på forsiden og formindskede linjeafstanden ville det være super! Dit logo ligner noget der har været igennem en gang paint, pga. det gniderder er i teksten.
Vis du kunne fjerne gnideret i logoet og lave alt skriften som på forsiden (med mindre linjeafstand) så ville det være flot. Stadig simpelt og lidt kedeligt, men der ville ikke være et sted at sætte en finger på det.
Stop med at besvare
er igang med nyt design.
Dicm.dk/dev/