Du bruger en rigtig stor størrelse, overvej at gøre din tekst lidt mindre. jeg har en høj skærmopløsning, og teksten virker stadig som "Bedstemor uden briller størrelse"
Gør den lidt mindre så ;D
bruger selv en stort opløsning, og man kan slet ikke læse teksten hvis jeg gør den mindre , så svært at se hvor stort det skal være.
men kun lidt
Jeg bryder mig ikke om kursiv på hjemmesider. Overhovedet!
Jeg synes du skal benytte en anden font til din <p> fx: verdana, arial eller evt. Georgia, hvis du gerne vil beholde "fødderne" på din skrift.
#cont {
line-height: 7pt;
letter-spacing: normal;
font-family: Verdana;
font-size: 1em;
}
Verdana er den
Jeg synes også, at du skal slette de der: >>xx<< omkring dit sidetal og så evt understrege sidetallet i stedet, så man ved, det fungerer som et link.
Det derfor de er blå, dem som er links
header/logoJeg synes også, der er noget galt med din Header. Dit logo fungerer ikke, teksten under de fire bogstaver fylder for meget, måske skulle de skrives med en enkel helvetica, og så tilpasse skriftstørrelsen, så den have præcis samme længde, som de fire bogstaver. Og så er billedet af computeren lidt for personlig/detaljeret med skærmbilledet på. Prøv om du kan skaffe et billede af en pc, der er mere enkel. Brug evt en enkel illustration..
^ teksten bliver rigtig rigtig lille hvis den skal være mindre en DICM eller bare samme størelse.
og den med PCen, kunne jeg godt.. men krøver jeg finder noget uden copyright
Jeg "retter" nogle af de ting. Og håber der kommer flre kommentare
Indlæg senest redigeret d. 31.03.2008 11:22 af Bruger #11875