tja de skulle bruge en font der var sådan lidt "Dollars/Dallas" agtig, sådan meget rå men stadig lidt stilet, jeg tror ikke at en font med krummelure og ting på ville have holdt så længe, fordi den slags fonte "kan" være lidt modebaseret, og hurtigt uddø.
Men nogengange synes jeg at en font er flot, ikke fordi den nødvendigvis er smuk, men SF automaton er flot fordi den er ultraenkel og unik, garamond er flot fordi den er æstetisk flot. Det er to forskellige ting..
fx Neville Brody's "Blur-font" er også fed, men den er gået af mode, men det var helt vildt oppe i tiden.
Men hvis man isoleret ser på det som "smukke fonte", så er det jo fonte med seriffer og forskellige caligrafiske detaljer og ornamenter, det er klart de er smukkest, de appelerer til det smukke æstetisk.
Der var lige denneher artikel i smashing apropos:
http://www.smashingmagazine.com/2008/03/20/60-brilliant-typefaces-for-corporate-design/mange af de fonte er flotte til deres enkelte formål.
Til nettet synes jeg at Georgia er en utroligt flot font, og den er rigtig lækker at læse. Men det kræver at indholdet er til det. Det jeg vil frem til er at hvis man skal stemme om smukke fonte er man nok nødt til at inddele dem i de familier de hører til, sans, sans-serif, caligraf/ brush og ikonografiske fonte (altså dem hvor der er sne på bogstaverne osv) :-)