Nørden >> Prisen har jeg ikke skrevet på fordi ehm.. Det tænkte jeg ikke lige over. Nu hvor jeg
har tænkt over det har jeg ikke puttet den på, da jeg ikke lige kunne finde et godt sted til den.
Peter >> Det er nu heller ikke noget jeg går rundt og skilter med
Men jeg tror at jeg har fået rettet det med linieafstanden, så det ser lidt bedre ud
Og mange tak!
Mathias >> Nej, knapperne var jeg også selv meget i tvilvl om, så nu har jeg prøvet at ændre dén del!
Men de afrundede nedre højre/venstre hjørner holder jeg dog fast i - synes det er en fin lille detalje.
Jeg har selvfølgeligt tænkt over at det er meget piget men ikke lige på den måde som du nævner dér.
Jeg tænkte "Diamanter? Jo, dé må helt sikkert høre sammen med lyserød" (men jeg har så også en ting med lyserød, det kan have noget at sige
)
Men jeg kan godt se hvad du mener, og synes faktisk det er lidt interessant - for spørgsmålet er jo så i virkeligheden om det er manden der helt alane vælger ringen eller om det er kvinden som har fundet én hun godt kan lide og så hinter i den retning til manden og viser ham hvor den kan købes etc..
Men det kunne da faktisk være ret spændende at lave en side som sælger ringe med mænd som brugergruppen!
EDIT: Jeg glemte jo et link
Version 3
Indlæg senest redigeret d. 29.03.2008 12:56 af Bruger #2126