Feedback på design - Vielsesringe

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Jeg lavede igår dette design (og det er altså kun et billede, her er ingen HTML eller CSS) og kunne godt tænke mig noget feedback.

Det skal ikke bruges til noget, men er bare lavet "fordi".

Billedet ses her.

Så kommentarer, kom hid :D

17 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Så har jeg prøvet at gøre det grå en smule lysere - det er dog blot et par toner - ses her.

Per >> Det med originaliteten kan jeg måske godt se - men det er bare så enkelt at jeg har svært ved at se hvad der skulle gøres om.
Umiddelbart ville mit bedste bud være at gøre noget ved den menu som er til venstre, eller evt. at lave nogle "fang kundens opmærksomhed med specielle tilbud/services" boxe, placere dem ved/under menuen og lave dem i nogle sarte pasteller? (Selvom dét måske egentligt heller ikke er så originalt :P)

Nå ja, og så synes jeg at i har ret i at det klædte siden at den grå blev lidt lysere!

umiddelbart intesser ringe mig ikke helt vildt, men jeg ved da af erfaring at jeg hader at skulle klikke rundt for at finde prisen på et vist produkt. Så hvis det stod til mig skulle der være en synlig prisskilt ved de 3 viste ringe i bunden.

Super cool!
Jeg synes ikke rigtig knapperne passer til den eksklusive stil. Måske også en skarp kant i stedet for afrundet nede i højre og venstre hjørne?
Kan godt lide "Ringen som enhver kvinde drømmer om...", den sender det rigtige budskab! Målgruppen er jo nok mænd. Har du tænkt på effekten af det meget "pigede" look? Det kan jo umiddelbart betyde at manden ikke kan identificere sig med sitet, som ikke er godt. Ellers kan det også give en slags ekspert-status, fordi sitet er "kvindeligt".
Det ser sgu flot ud!:)

Nørden >> Prisen har jeg ikke skrevet på fordi ehm.. Det tænkte jeg ikke lige over. Nu hvor jeg har tænkt over det har jeg ikke puttet den på, da jeg ikke lige kunne finde et godt sted til den.

Peter >> Det er nu heller ikke noget jeg går rundt og skilter med :P
Men jeg tror at jeg har fået rettet det med linieafstanden, så det ser lidt bedre ud :) Og mange tak! :D

Mathias >> Nej, knapperne var jeg også selv meget i tvilvl om, så nu har jeg prøvet at ændre dén del!
Men de afrundede nedre højre/venstre hjørner holder jeg dog fast i - synes det er en fin lille detalje.

Jeg har selvfølgeligt tænkt over at det er meget piget men ikke lige på den måde som du nævner dér.
Jeg tænkte "Diamanter? Jo, dé må helt sikkert høre sammen med lyserød" (men jeg har så også en ting med lyserød, det kan have noget at sige ;))
Men jeg kan godt se hvad du mener, og synes faktisk det er lidt interessant - for spørgsmålet er jo så i virkeligheden om det er manden der helt alane vælger ringen eller om det er kvinden som har fundet én hun godt kan lide og så hinter i den retning til manden og viser ham hvor den kan købes etc.. :D
Men det kunne da faktisk være ret spændende at lave en side som sælger ringe med mænd som brugergruppen!

EDIT: Jeg glemte jo et link :| Version 3

Indlæg senest redigeret d. 29.03.2008 12:56 af Bruger #2126
Diamanter=lyserød. Det skriver jeg mig lige bag øret.:)

Det kan være du skal have en der spørger om kønnet og laver design efter det?:O

Jeg synes sgu version 3 ser bedst ud.:)

Mathias > Ja, jeg er også selv bedst tilfreds med version 3.

Shafh > Ang. luften, det er jo også det jeg synes - men samtidig har jeg dén der modsatrettede følelse der synes at det er lidt bart.

Med hvad skulle brødteksten være? Det har jeg nemlig lidt svært ved at se for mig - men tror dog at det, sat op på den rigtig måde kunne blive pænt, hvis man flyttede varerne ned og placerede en introduktion ovenover.

Den grå box er efterhånden så lys, så jeg kan ikke se hvad jeg ellers skal gøre? For jeg vil nemlig have den der :P

Logoet har jeg faktisk sat på i version 3 - det er der hvor der står "Bruhns" men det er jo tilsyneladende ikke tydeligt nok ;)

<< < 12 > >>
t