Feedback på design - Vielsesringe

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Jeg lavede igår dette design (og det er altså kun et billede, her er ingen HTML eller CSS) og kunne godt tænke mig noget feedback.

Det skal ikke bruges til noget, men er bare lavet "fordi".

Billedet ses her.

Så kommentarer, kom hid :D

17 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Rigtigt flot. Jeg kan ikke sætte en finger på noget. Det eneste jeg ikke kan lide er den grå boks i højre side. Da resten af designet er meget "let" i det får den mørkegrå farve , den del af siden til at se lidt tung ud. Der ville jeg bruge en lidt lysere grå. Men ellers et rigtigt flot design.
Hvad er det i grunden for en font du har brugt til at skrive "Ringen som enhver kvinde drømmer om..."?

Jeg synes det er rigtig flot, men det virker også en smule generisk og set før. I al sin enkelthed er det rigtigt godt lavet, men jeg savner en smule originalitet :)

Det med den grå boks:
Der er to ting at gøre:
Gøre den lyserøde lidt stærkere eller den grå lidt svagere...

Og jo fonten er lige som en font skal være, den er ikke noget der sådan springer een i øjnene, så man tænker over den, og den er heller ikke en kedelig en..!

Enig med Jakob i det hele.. Rigtigt flot design! ;)

Det er helt i top det design. Jeg vidste ikke du var på Deviant? jeg har added dig..

anyway der er lige en detalje jeg vil nævne du har lidt konflikt i brugen af linieafstand især i der hvor der står "pris" ude i siden der er noget konflikt med det ovenover ift, at bestemme en afstand. Det går desværre også igen oppe i "fragt og levering", jeg har umiddelbart ikke nogen løsning på det.. måske at bruge ikke mere en 3 størrelser fonte og ensarte dem ude i siden?

ellers kanon design!

Indlæg senest redigeret d. 28.03.2008 09:58 af Bruger #11506
Jeg forstår godt det med at du syntes det føles bart. Men det er vigtigt at alt den luft du har på siden gør siden meget elegant og stilren. Syntes måske der mangler lidt brødtekst. Personligt hader jeg også altid hvis man ikke med det samme når man kommer en på siden bliver præsenteret (gør man btw. heller ikke med udvikleren.dk, ved ikke om man burde vinke det til Kasper). Men ved ikke helt hvor jeg ville have plads til det.

Og så er der så det grå felt der skaber ubelance i siden. Ellers smadder smukt.

Syntes eventuelt også du mangler et logo.

Indlæg senest redigeret d. 02.04.2008 16:17 af Bruger #5097
Rigtig flot!
kan især godt lide at dit design ikke er "så indelukket" altså at der ikke er borders om alting, men det ligesom er lidt frit!

Mange tak :)

Personligt overvejer jeg om det er for kedeligt/bart og om knapperne i toppen passer til resten?

Endelig ikke for bart!
Et overfyldt design virker rodet og "frastøder" kunderne..
Og jeg synes at knapperne passer godt ind i designet!
(Vil måske giver Jonas ret i at den grå boks er "meget" grå)

Ja, den burde måske være lidt lysere - men hvis man gjorde dét hvad så med den hvide tekst?
Det lyserøde på gråt var jeg ikke så vild med (har prøvet) og sort er måske nok lidt for voldsomt?

Det er en fed font, ikke? :D Den hedder Helvetica Neue LT Std, men hvor jeg har fået den fra kan jeg altså ikke huske - tror dog at jeg fandt den herinde et sted, i så fald burde den ligge under "Sans"...

<< < 12 > >>
t