Host priser.

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hej alle sammen :D
ville høre hvad i ville give for hosting med disse ting her:
HTML
PHP
MYSQL
Email. (hvis jeg kan få det til at virke, har ikke prøvet endnu)
ASP (hvis jeg kan få det til at virke, har ikke prøvet endnu)
andet hvis jeg kan :D

FTP adgang med 10GB plads
hoster kun 1 side.

ikke noget med DITNAVN.minside.dk
nej, Du fortæller Dk hostmaster at min server er din host :D
så du skal selv stå for domæne..

online tid på maskinen. Så længe TDC har net :D
eller den går ned, (bliver selvfølgelig Fixet så hurtigt som muligt :D

Hvad ville i give. Overvejer nemlig at hoste wwwS.
da jeg har en IBM maskine som bare generalt laver intet.
andet end spille serve indtil om nogle uger.

update:
* Apache HTTP + Openssl
* MySQL 5.0.51a
* PHP 5.2.5
* PHP 4.4.8
* phpMyAdmin
* FileZilla FTP Server
* Mercury Mail Transport System

Vil der være mulighed for :)

Det er ikke hvad vi ville give. Det er hvad du vil tjene på det, det handler om.
Du tilbyder en ydelse, som folk skal kan benytte sige af.

Så det du fastsætte er hvor meget du vil tjene på det. Så giver det ca. flg. ligning : (din fortjeneste + (x timer * timepris) + faste udgifter) / antal kunder = kundens pris pr. måned.

Du skal jo nok ned et sted mellem kr. 5-15,- pr. måned for en webserver for at være konkurrencedygtig med de store spillere. Men selvfølgelig god kundeservice koster og lidt. :)

5-15 kroner om måneden er mit svar. På nuværende tidspunk giver jeg vist 9 kr om måneden for noget lignende host needhost.dk.

Sagen er den at det i virkeligheden ikke er selve serveren du betaler for, men support og vedligeholdelse af severen.
Så hvis du bare skal have en lille privat hjemmeside, uden større betydning, op at køre, behøver det ikke at koste særlig meget, men hvis det i stedet er en kæmpe vigtig side for et eller andet kæmpe firma, så er det nok værd at betale en hel del meget for den ekstra sikkerhed og support.

Så kort og godt, Jeg vil ikke betale noget som helst da du tilsyneladende kun er dig til at holde serveren ved lige, give support og du iøvrigt heller ikke skriver noget som helst om din erfaring inden for området.

Enhver kan smække apache, php, mysql osv. på en maskine og kalde sig internet host, men der er meget mere til det end det. Som det ser ud nu vil jeg foretrække en gratis host som frac.dk, det er en host jeg kender og selv om det måske ikke er verdens bedste, så ved jeg at den virker.

Det kommer jo helt an på hvilket markedssegment du går efter. Privatpersoner vil ikke give særlig meget for hosting af deres hjemmeside. Tilgengæld vil mange virksomheder gerne give noget mere, men har så også større krav til fx. tilgængelighed, sikkerhed, support og backup.
Umiddelbart lyder det somom du vil starte alene på en enkelt server og har et lille start-budget, så derfor vil jeg nok anbefale dig at henvende dig til de mindre krævende privatkunder til at starte med.

Hvilken forbindelse har du ?

Til Gnu.
"Det er ikke hvad vi ville give. Det er hvad du vil tjene på det, det handler om."

Behøver ikke tjene mere på den end 2 kroner om måneden.
Og jo der er havd ville "i" give?

Til felix
"Så kort og godt, Jeg vil ikke betale noget som helst da du tilsyneladende kun er dig til at holde serveren ved lige"
Og? Kan man ikke holde en server ved lige fordi man kun er 1?
nu er vi godt nok 3 til det, men du siger amn ikke kan når man er 1... hvorfor?

", så ved jeg at den virker. "
Og det tror du heller min ville gøre?
den har kørt som spille server for en af de mest ustablie spil. Og aligevel have en uptime på over 1 uge uden at den har crashed server softwaren, hvor andre som køre det samme og giver flere 100 kroner for det,som craser ca hver time.

"php, mysql osv. på en maskine og kalde sig internet host,"
Internet host? " der er en stor forskel på internet host og website hosting.

Til BOSH
"Det kommer jo helt an på hvilket markedssegment du går efter."

Det var hvad "i" vil give ikke hvad andre ville.
Hvad ville du give for det?

Til Nicholas
"Hvilken forbindelse har du ? "
Ikke lige fordi jeg kan se horfor det har betydning.
Der hvor den står nu har den en 4 MB.
der hvor den kommer til at stå har en 20mb

Retter lige mig selv:

Den køre spille server samt overnævnte Www software lige nu.

Til Gnu.
Til BOSH
"Det kommer jo helt an på hvilket markedssegment du går efter."

Det var hvad "i" vil give ikke hvad andre ville.
Hvad ville du give for det?

Personligt bruger jeg ofte Servage eller UnoEuro som hosting. Men det er mest fordi jeg er en nærrigrøv når det kommer til hosting. Banner og svovler altid over konfigurationen når jeg skal sætte et website op på et webhotel.

Til Nicholas
"Hvilken forbindelse har du ? "
Ikke lige fordi jeg kan se horfor det har betydning.
Der hvor den står nu har den en 4 MB.
der hvor den kommer til at stå har en 20mb

Det har da al betydning i verden. Det er jo det aller aller vigtigste, alle andre ting er underordnede. Forbindelsen har alt at sige om, hvor mange brugere der kan väre online på serveren ad gangen, og hvad type indhold der kan hostes der.

4mb? 20mb? er det upload eller download? (hint: download er fuldständigt ligegyldigt for en server, det er höj uploadhastighed der er vigtig. Des höjere des bedre).

Indlæg senest redigeret d. 26.03.2008 15:19 af Bruger #8223
det er 4mb up and down lige nu
og en 20 up and down senere..

<< < 12 > >>
t