Webhosting gratis med høj http upload

Tags:    php

Hej alle jer!

Jeg står og mangler en webhosting som har høj http upload, når jeg siger høj mener jeg så der kan uploades billeder så min 3 mb vil være fint.

Jeg har allerede prøvet latestdot.dk men der er den altfor lav. Jeg har så søgt videre på sider, der er mange at vælge imellem, men jeg har svært ved at finde ud af hvor meget man kan uploade ved HTTP.

Kender i noget? det er ligegodt med hvilket domæne man får

6 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
De fleste proffesionelle hosting firmaer udbyder hosting på tovejs 100mbit forbindelser. Om det også gælder gratis hosting skal jeg ikke kunne sige.

Umiddelbart tror jeg desværre at du forveksler din egen upload hastighed med hostingfirmaets download hastighed. Hvis du sidder med en 128kbit upload kommer det til at tage den tid der tager nu og vil ikke gå hurtigere fordi du skifter host.

Dinhost.net..
De skifter i hvert fald internet hastighed til 10 Mbit

De fleste proffesionelle hosting firmaer udbyder hosting på tovejs 100mbit forbindelser. Om det også gælder gratis hosting skal jeg ikke kunne sige.

Umiddelbart tror jeg desværre at du forveksler din egen upload hastighed med hostingfirmaets download hastighed. Hvis du sidder med en 128kbit upload kommer det til at tage den tid der tager nu og vil ikke gå hurtigere fordi du skifter host.

Tror han mener størrelsen på filerne :$

Hvorfor er det lige at folk ikke kan betale de 5-10 kroner det koster om måneden for en ordenlig host. Jeg har ganske vist haft nogle problemer med min host: needhost.dk efter at de flyttede mig fra en linux server med apache til en windows server med IIS. Der er naturligvis visse begrænsninger. Fx. har jeg "kun" 3000GB datatransfer per måned, men sådan er livet.

Fornyligt havde jeg et problem, som egentlig ikke var deres skyld, da jeg selv gav dem lov til at flytte mig over til en windows server med IIS i sin tid hvilket skulle vise sig a være grunden til den fejl jeg fik. Jeg var ikke helt klar over hvad problemet var, men for mig var det åbenlyst at det var deres fejl, så jeg skrev og brokkede mig, også i den grad, jeg var ubehøvlet for at sige det mildt, og hvad gjorde de? De kæmpede i flere uger på at løse problemet og da de endelig havde ordnet det lod de så lige et ord falde om at det egentlig ikke var deres problem, men ingen sure miner over hvordan jeg havde behandlet dem. Det er faenme god support og det for omkring 100 kr om året! Det svarer jo ikke engang til en lørdag aften.

Tror ikke du skal regne med at kunne kræve de største krav, hvis det skal være gratis. frac.dk er nok en af de mest kendteste gratis webhosting sider.

Men udmidbart vil jeg sige at alle gratis sider har så lidt lagerplads at du slet ikke skal have i tankerne at ville uploade hurtigt.

Jeg tror jeg har fundet problemet som ikke var nogle af jeres svar men ellers tak.

t