Lille problem...

Tags:    visual-basic

Jeg vil gerne have min formular til at lukke eller minimere, og har set at nogen skriver:

Fold kodeboks ind/udKode 

Men det siger den er forkert!
Nogen der kan se en fejl?

3 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Jeg vil gerne have min formular til at lukke eller minimere, og har set at nogen skriver:

Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg ved at jeg har bundet en event til en af mine knapper, der lukker programmet. Her er hele koden til knappen:
Fold kodeboks ind/udKode 

Det er dog kun funktionen Close() jeg har indsat. Det andet generede Visual Basic selv. Så vil tro at du bare skal kalde funktionen Close() derfra hvor du vil have at dit program skal lukke. Jeg ved ikke endnu hvordan man minimere et vindue. :roll:

Nu det lægnede siden jeg har rodet med visual basci, men tro du skal fjerne () hvis det ikke virker prøv at flytte dem tættere på.

Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg ved at jeg har bundet en event til en af mine knapper, der lukker programmet. Her er hele koden til knappen:
Fold kodeboks ind/udKode 

Det er dog kun funktionen Close() jeg har indsat. Det andet generede Visual Basic selv. Så vil tro at du bare skal kalde funktionen Close() derfra hvor du vil have at dit program skal lukke. Jeg ved ikke endnu hvordan man minimere et vindue. :roll:

Mange tak for hjælpen, det virker...

t