Synes det er sjovt at se hvad der kan få folk op af stolen herinde:
Intel går efter struben på AMD og Nvidia - 0 kommentarer
Vi er åbenbart fuldstændig ligeglade med den provokation Intel laver ved pludselig at gå efter AMD og Nvidia
Microsoft og Intel spenderer 95 millioner på multikerne-programmering - 0 kommentarer
Vi er ligeledes ligeglade med at det nu bliver nemmere at programmere til multikerneprocessorer
Apple frigiver 46 opdateringer til Mac OS X - 0 kommentarer
At Apple er gennemhullet af sikkerhedsbrister er heller ikke noget der får folk til at røre på sig
Eugene Kaspersky: Linux-brugere bliver lette ofre for it-kriminelle - Fucking 14 kommentarer
Men folk der snakker dårligt om Linux... Det skal de ikke slippe af sted med
Jeg synes det er en fin diskussion I har herinde, det er ikke det... Man når folk nu har vist at I sagtens kan diskuterer en nyhed aktivt, hvorfor så kun når det handler om linux?
Men lige for at være med i diskussionen, så vil jeg stille mig midt i mellem hvad der er sagt...
Er enig i at hvis markedsandelen af Linux var større ville der være flere vira til linux, men vira ville samtidig have sværre ved at ramme linux ligeså fatalt som de har tendens til at ramme windows grundet linux opbygning
Når det er sagt synes jeg der er en ting I glemmer... ATTITUDE...
Microsoft har lidt den der vi-er-det-store-monopol-monster-attitude (nej, jeg er ikke nuanceret, for det er folk der laver virus heller ikke), mens linux mere er open-kilde-skaber-fred-og-retfærdighed-til-software-verdenen, derfor tror jeg at det for en person der laver vira ville være sjovere at ødelægge alle de "dumme og naive" mennesker der lader sig manipulere at monopol-monsteret end de nørder der har set lyset og som alligevel godt kan finde ud af at fjerne virusen...