Site Vurdering

Tags:    diverse

Hej.

Jeg vil gerne have jeres seriøse vurdering af vores
gratis webhotel www.webhost4u.dk

Hvis der er noget useriøst ved siden, så fortæl mig hvad der kan gøres bedre.

Hvis det i jeres øjne ikke er tiltrækkende nok, så sig hvad der kan gøres bedre.

Vi har planer om at tilbyde Ruby on Rails på webhotellet også, og måske flere databaser.

Jeg vil gerne frabede mig indlæg vedr. mine tidligere projekter.

Mvh
Michael Guldhammer

Indlæg senest redigeret d. 18.03.2008 11:57 af Bruger #13346
10 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Michael,

Først vil jeg sige at jeg syntes det er et kanon projekt, håber i kan blive ved med at hoste det.

Angående siden så er jeg meget en "visuel" person. Jeg syntes godt der kunne kæles lidt mere for layoutet, med nogle farver, noget grafik eller noget.

Ellers ser det ud til at fungerer fint, sådan som jeg lige kunne se(har dog ikke oprettet en bruger :P)

Held og lykke med det!

Hej Michael,

Dette er en kommentar om dine tidligre projekter... hvilke projekter? Burde man kunne huske dig eller dem?

Servicen der tilbydes ser fin, kort og præcis ud. I mangler 100% sikkert en masse i jeres regler. Til at begynde med vil jeg gerne sagsøge jer for tab af vigtige filer da serverens harddisk gik ned...

Layoutet er ikke det mest spændende. Men det er i vel klar over. Og så flyder de 2 "diskrete" reklamer meget hurtigt alt hvad man ser, da resten af siden er så neutral.

Derudover syntes jeg at det er noget svineri at registrere en masse internetdomæner som andre kunne være interesseret i, for at tilbyde "subdomæner". Lige så skidt som når en ukendt søgemaskine der aldrig bruges registrer domæner.

Med venlig hilsen
Ieet

Til at begynde med vil jeg gerne sagsøge jer for tab af vigtige filer da serverens harddisk gik ned...

A hvad for noget, der er ikke nogen harddisk som er gået ned???

Det var et hypotetisk eksempel på, hvad du skal have skrevet ind i dine regler. Hvis harddisken går ned, og du ikke har fralagt dig det ansvar, så risikerer du at få et søgsmål på ærmet.

Derudover syntes jeg at det er noget svineri at registrere en masse internetdomæner som andre kunne være interesseret i, for at tilbyde "subdomæner". Lige så skidt som når en ukendt søgemaskine der aldrig bruges registrer domæner.

Med venlig hilsen
Ieet

Der er ingen regler for at man ikke må registrere en masse domæner, og bruge dem til subdomæner.

Nej, til gengæld må du regne med at hvis der kommer nogen der har et stærkere tilhørsforhold til de domæner end dig, så har de ret til at kræve dem overdraget.

Derudover er det Ieet snakker om ikke et spørgsmål om regler, men et spørgsmål om alm. moral og etik.

Jeg beklager meget, men syntes desværre ikke det er en særlig flot design.

Kedeligt, uharmonisk farvevalg/farveskema er det første jeg får i øjnende. Det ligner en helt hvid side, især fordi menuen ikke er tydeligere.

Menupunkterne er bare kedelig almindelig tekst. Ikke engang i en større størrelse. Man kan i første øjekast godt være i tvivl hvor menuen derfor enlig er.

Logo og menupunkter er for meget mod venstre. Ryk logo'et mere ind. Menuen bliver nok bedre hvis du gør skrifttypen størrere, eller sådan noget.

De gule stjerner er for lyse til den helt hvide baggrund. Og hvorfor har du placeret den så langt væk for selve indholdet af teksten.

Reklamerne børnes placering bør snitte indholdsboksen.

Indlæg senest redigeret d. 18.03.2008 21:02 af Bruger #5097
Rimelig pæn og simpel side, men som du også har fået at vide andet sted, så er skulle du prøve at validere siden.

"
det kommer da an på hvem der registrerede domænet først, man kan da ikke oprette et firma som minder om et domænemnavn lang tid efter at et domæne blev registreret."

Hvis der er en som opretter domænet i år 2000
og så en laver et firma med samme navn (eller meget lignende)
i år 2001 Fx.

Hvis man så skal køre efter danske regler, så er det firmaet som ejer det, da de har "copyright" på navnet.

men i en retsag ville firmaet aldrig få lov til at få domænet.(eller burde de ikke) :D

Indlæg senest redigeret d. 29.03.2008 14:58 af Bruger #11875
Synes nu den første regel er sjov om at over holder danske og internationale regler for sproget.

Mig bekendt findes sådanne ikke, medmindre da i taler om grammatiske regler, i hvilket tilfælde er i skøre.

I øvrigt skal man kun godkende at oprettelses reglerne, da det er dem i linker til i jeres form.
Man skal selv skrive sit land, de fleste fornuftige sider bruger da en select boks nu om dage.

Og hvad man skal skrive i sikkerhed har jeg ingen ide om, hvis det er det regne stykke som ændrer sig hele tiden er det så tegnene i regnestykket man skal skrive eller resultatet.

Til at begynde med vil jeg gerne sagsøge jer for tab af vigtige filer da serverens harddisk gik ned...

Med venlig hilsen
Ieet

Der er ingen regler for at man ikke må registrere en masse domæner, og bruge dem til subdomæner.

Det var et hypotetisk eksempel på, hvad du skal have skrevet ind i dine regler. Hvis harddisken går ned, og du ikke har fralagt dig det ansvar, så risikerer du at få et søgsmål på ærmet.

Med venlig hilsen
Ieet

Nej, til gengæld må du regne med at hvis der kommer nogen der har et stærkere tilhørsforhold til de domæner end dig, så har de ret til at kræve dem overdraget.

Derudover er det Ieet snakker om ikke et spørgsmål om regler, men et spørgsmål om alm. moral og etik.

det kommer da an på hvem der registrerede domænet først, man kan da ikke oprette et firma som minder om et domænemnavn lang tid efter at et domæne blev registreret.

OH btw: min post tidligere, kom ikke og sig jeg har forkert.
har selv eget firma, hvor jeg har snakket med advokater og diverse jurister. angående ligende med domæne, da jeg startede.

Det er firmaet som har rettighederne til domænet.

så opret et firma eller forenning (gratis btw) så kan man altid behodle det.

Indlæg senest redigeret d. 29.03.2008 15:02 af Bruger #11875
t