Udvikleren.dk fylder 8 år

Tags:    udvikleren-info

I dag er det præcis 8 år siden at jeg lidt tøvende lagde første version af Udvikleren.dk online. Den første version tog omkring 3 måneder at lave, om end det ikke var på fuldtid dengang. Siden hen er der blevet bygget mange funktioner på, hvilket jeg måtte sande da jeg omskrev sitet til en helt ny platform - der var rigeligt at gå i gang med :). I dag har nogen af os så været her i 8 år. Jeg ved at en del brugere stadig kommer her regelmæssigt, selv om sitet ikke er helt nyt længere, og det er fedt. Personligt er jeg helst mindst én gang om dagen, gerne oftere. Ikke nødvendigvis fordi jeg skal, men fordi jeg rigtigt gerne vil! I er alle med til at gøre Udvikleren.dk til hvad det er, og i mine øjne bliver det bare bedre og bedre, så lad os snuppe 8 år mere!

Tillykke, Udvikleren.dk & alle Udviklere :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Åhh nej, "fint skal det være" :-P

Ja, Kasper, du har skruet et rigtig godt website sammen! Glad for at være en del af noget som er til gavn og glæde for mange.

Stort Tilykke med dagen og med websitet!

8+ and counting!

Jeg vilgerne spytte i til en ny server eller noget lign. hvis Kasper holder fest.
Anyway, tillyke.

Jeg tror efterhånden kagen er ved at blive gammel:'(

Jeg tror efterhånden kagen er ved at blive gammel:'(

Så må du bage en ny ;P

jamen tillykke :D

det er godt nok også snart nogle år siden jeg besøgte siden første gang må jeg da nok sande, 4-5 år tror jeg. det er dog snart sjældent at jeg besøger den må jeg dog nok indrømme :S

hvad ønsker du dig:lol:?

kommer kun hvis der er kage og masser af program udvikling

hvad ønsker du dig?

kommer kun hvis der er kage og masser af program udvikling

ups...:X

Martin, glade og aktive brugere er alt hvad Udvikleren.dk ønsker sig ;)

Mvh.

Kasper (TSW)

oka..y.... det vil vel sige at vi kan komme uden gaver. jubiiiii :bounce: tak..
hvor når er festen og hvor.
glem ikke kagen...
lidt sjovt programering skal der også være plads til.:B
jeg glæder mig.

jeg har også fylder også den 17.:bounce:

t