Udvikleren.dk fylder 8 år

Tags:    udvikleren-info

I dag er det præcis 8 år siden at jeg lidt tøvende lagde første version af Udvikleren.dk online. Den første version tog omkring 3 måneder at lave, om end det ikke var på fuldtid dengang. Siden hen er der blevet bygget mange funktioner på, hvilket jeg måtte sande da jeg omskrev sitet til en helt ny platform - der var rigeligt at gå i gang med :). I dag har nogen af os så været her i 8 år. Jeg ved at en del brugere stadig kommer her regelmæssigt, selv om sitet ikke er helt nyt længere, og det er fedt. Personligt er jeg helst mindst én gang om dagen, gerne oftere. Ikke nødvendigvis fordi jeg skal, men fordi jeg rigtigt gerne vil! I er alle med til at gøre Udvikleren.dk til hvad det er, og i mine øjne bliver det bare bedre og bedre, så lad os snuppe 8 år mere!

Tillykke, Udvikleren.dk & alle Udviklere :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Jamen tillykke.
Mit første rip off af en anden hjemmeside, var faktisk udvikleren.dk, eller det vil sige, menuen :P Men jeg lærte da lidt samtidig.
Første gang jeg besøgte hjemmesiden var i 9 klasse (eller var det 8?). Nuvel. Jeg har været her en del tid. Tror det er pga. det gode forum og de mange diskussioner.

Tillykke::D

Kasper.. Du gir sgu lige en kage, eller 2 ! :D

Hov hov gutter, det er som om I glemmer et eller andet - hvis jeg skal give kage, så er der jo tale om en regulær fødselsdagsfest, og I ved hvad det betyder: Gaver! Hvor bliver de af? :P

Mvh.

Kasper (TSW)

Du skal nok få gaver. Lots. Men smid en fest med øller og sprit, så skal du nok få det der tilkommer dig ;D

Kasper - Hvis du holder fest, så skal jeg nok tage en gave med :D

Er frisk på at give en Kasper en fællesgave hvis han giver kage, og fest selvfølgelig. Kan nu også godt lide tanken om sådan en nørd fødselsdagsfest. Har sku været glad for at have mødt de folk fra udvikleren som jeg har mødt. Så hvis du holder fest og giver kage, så er jeg klar med kage, og god stemning til fest.

Kors hvor vi ligger det over dig :P

Ha ;D fest og kage grinern

Well, det er jo lidt sent nu, men lad os evt. kigge på det når Udvikleren fylder rundt om et par år ;)

Mvh.

Kasper (TSW)

Tillykke med alle de år :D
Har ikke selv været her så lang tid, men er nu alligevel flittig bruger ;)

- udvikleren er sådan et dejligt sted at besøge. altid hurtig hjælp, og de fleste opfører sig utroligt pænt i forhold til mange andre forummer (eller hedder det fora?) på nettet :D

t