Flash sideskift

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hej.

Jeg har en flashside, hvor hver kategori har sin egen side. Når jeg så trykker på et punkt i menuen, så går den til den frame hvor indholdet til det punkt ligger. Det jeg gerne vil have, er at den går til min "loade" scene først. Det er en scene jeg har lavet hvor der sker en lille animation. Så jeg vil gerne have, at når man klikker på punktet i menuen, skal den først gå til første frame i scenen med animationen, og så bagefter gå til den frame hvor indeholdet til menupunktet ligger.

Jeg er ret ny i ActionScript så selv om dette nok er ret basalt kan jeg altså ikke selv finde ud af det :D Endnu!

Få forhånd tak for hjælpen.
Oliver

11 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Oliver

beklager det sene svar, jeg kan ikke gennemskue hvorfor den ikke sender den videre, den reagerer ikke engang på en global value. Jeg synes du skal poste den på flashforum.dk i stedet. Den kode er det fra den tutorial? den er nemlig bygget lidt mystisk op synes jeg, mange ting forlader scriptet undervejs. Du kan også lave eventlisteners på knapper osv. men prøv at poste den der, så får du 100 % et svar, vi ses derovre, jeg er også der. :-)

<< < 12 > >>
t