Kalender

Tags:    html css

Hey alle.

Jeg sidder og roder lidt med en side, og så mangler jeg en simpel kalender så mine "gæster" kan se hvad der sker på min pub.! Er ikke en stor ørn til det hele men da det meste..! Den skal helst ikke være for stor, da den gerne skulle være i min sidenav..!

På forhånd tak.

Kenneth www.DenEngelske.dk

7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Kenneth

Jeg kan se at du har en slags kalender på siden, det er vel noget du har lavet i html?
Det kan laves med ASP eller PHP samt en database, så kan man instille den til at vise x antal dage frem.
Kan du køre ASP eller PHP og har du database tilknyttet??

Hos CSSplay kan du finde kode til kalendre lavet udelukkende i css/html som fx denne: http://www.cssplay.co.uk/menu/calendar4

Nope, den uge kalender jeg har lavet, er "bare" tastet ind i dreamweaver.!!

man behøver ikke en database for at lave en kalender, man kunne gemme kalenderen i xml upload en ny xml fil hver gang man lavet noget ny bruge javascript og ajax til at udfylde kalenderen med.

man behøver ikke en database for at lave en kalender, man kunne gemme kalenderen i xml upload en ny xml fil hver gang man lavet noget ny bruge javascript og ajax til at udfylde kalenderen med.

Ja ja, men er ikke så meget inde i xml og java, der er ikke en guide et eller andet sted til det du siger der..?

Hej Kenneth
Har du mulighed for ASP eller PHP og en database??

Hej Kenneth
Har du mulighed for ASP eller PHP og en database??

Kan jeg nok godt hvis jeg lige kigger lidt på det..!

t