Kan ikke finde klassen jeg efterspørger

Tags:    .net

Jeg sidder med et problem på mit webhotel (tror jeg).

Når jeg laver følgende (Class1.cs):
Fold kodeboks ind/udKode 

og kalder i default.aspx.cs:
Fold kodeboks ind/udKode 

Virker det fint på lokalhost, men når jeg uploader til mit webhotel (unoeuro), så melder den fejl - men ingen bestemt fejl, bare noget med security:

http://detbrunepunktum.dk/Jesper/WebSite12/

Havde et problem førhen, hvor jeg skulle fjerne "<authentication mode="Windows" />" fra web.config filen.

Det må jo være der problemet ligger - fordi det virker fint på lokalhost, når jeg laver en klasse og prøver at finde den i default.aspx.cs.

Skal jeg rette noget web.config?

Jeg kører version "2.0.50727.1433"

Hej Jesper,

Vi kan jo ikke se hvad der er gået galt ...

Fold kodeboks ind/udKode 

Fix det lige så vi kan få en fejlmeddelelse.

Med venlig hilsen
Ieet

Hej Ieet, sorry.. Men jeg er ny, så ved ikke hvordan jeg skal fange fejlen? Har prøvet try/catch, men det er til compile errors, ikke runtime errors..

Tilføj følgende linje i din web.config:
<customErrors mode="Off"/>

Bemærk at den skal være i configuration->system.web sektionen.

Det har jeg allerede prøvet. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor det ikke virker, det må være mit webhotel der fucker - eller det ER det.. spørgsmålet er bare hvad jeg skal gøre.. Jeg har spurgt unoeuro.com af, men hvis nogle flere måske har nogle idéer til hvad der kunne være galt, så skriv endelig!

Det skal kunne lade sig gøre både på din maskine og "ude i byen" HVIS i bruger samme .net version, men der er jo ikke noget i din kode der ikke kan køre i både 1.0 og 2.0.

Der må være et eller andet galt et helt andet sted end i den stump kode du skriver. Derfor Ieet og Mikkel skriver som de gør.

Mht. authentication så har det jo noget at gøre med om folk har adgang til at gå ind på din webapplikation og hvordan de får adgang.

I øvrigt, så er den side jeg får når jeg går ind på den side du har linket til en "File not found" ;)

Men alt i alt: Vi mangler info hvis vi skal kunne hjælpe med det her...

Synes du skulle tage og kontakte udbyderen, og få dem til at se om hotellet faktisk kører ASP.NET 2.0.

ASP.NET 1.1 benytter nemlig ikke code-behind, men smækker det hele sammen til en .dll, som derefter bliver lagt i en bin mappe. Så forsøger du at køre ASP.NET 2.0 på en 1.1 webserver, så giver det fejl, også selvom du kun bruger metoder der er tilgængelige i 1.1.

t