Jeg synes at du skal prøve at putte lidt tekst ind i indholdsboksen, så bliver det meget nemmere at forholde sig til designet (synes jeg). Ligesom du havde på det første billede
Det er godt at der er en modfarve til al det mørke/grå, men jeg synes at den bør være kraftigere eller fremtræde i større mængder, ellers kan siden godt blive lidt mørk.
Jeg ved ikke om det er et stik af en art (??) der er som baggrundsbillede i indholdsboksen (den store), men den synes jeg enten burde fjerne eller stiliseres og gøres tydeligere - som det er nu er den, i mine øjne, blot forvirrende
Og så synes jeg at du skulle prøve at lege lidt med overskrifterne Hosting/Total løsninger så de får et særpræg af en art - som de er nu er de meget anonyme.
Og så synes jeg at siden mangler det sidste touch, detaljerne, der gør at man tænker "den side er gennemført". Jeg ved desværre ikke præcist hvad det skulle være i det her tilfælde (det er også dér jeg altid selv har problemer), men der mangler liiige det afsluttende. Undskyld jeg er så vag på dette punkt, men det er så svært at beskrive noget man heller ikke selv er god til