feedback af test design

Tags:    grafik webdesign

<< < 123 > >>
Hej Udviklere,

jeg er i gang med at forbedre mine evner som web-designer og vil gerne have noget feedback på det jeg har lavet. Det skal ikke bruges til noget udover forbedre mine evner. Jeg er interesseret i både positiv og negativ feedback, bare så længe det er konstruktivt ;)

Der mangler dog stadigvæk Header og menu, som jeg stadigvæk mangler at finde noget inspiration til så det passer ind.

http://askjaer.110mb.com/new/TotalSolutions.gif

Indlæg senest redigeret d. 09.03.2008 20:41 af Bruger #6559
Forbidden

You don't have permission to access /new/TotalSolutions.gif on this server.

Jeg kan ikke få lov til at se det.

Bare tryk F5 så den opdaterer så skulle du kunne se den.

Hjalp ikke...

Det forstår jeg ikke, for det virker på min :S

Prøv det her link i stedet
http://img180.imageshack.us/img180/399/totalsolutionstype2wu8.gif

Den virker ihvertfald i første hug ved mig.

Indlæg senest redigeret d. 09.03.2008 21:46 af Bruger #6559
Flot farveskema, og dejlig enkelt. Grafik-magazinet, Smashing Magazine, bruger rigtig meget tid på at forklare folk at man ikke skal være bange for for fri plads (Don’t be afraid of the white space), og det syntes jeg er en af de største fordele med dit design.
Læs iøvrigt den spænende artikel her: http://www.smashingmagazine.com/2008/01/31/10-principles-of-effective-web-design/

Men så til lidt kritik. Du mangler at fange den besøgenes opmærksomhed. Du har igen head, eller tekst der lyn hurtigt markerer hvilken side brugeren er kommet hen til. Hvis jeg var dig ville jeg lave et stort og flot logo med hjemmesidens navn i boksen øverst til venstre. Baggrunden kan eventuelt stadig være der. Sørg for at men når man ser det, hurtigt er forstået i at det er en hosting-side man besøger og hvad den hedder.

I boksen øverst, benytter du dig af en hjemmelavet border, imellem vær boks. Altså imellem boksen med "Hosting" og "Small Solution" osv. Det er fustrerende at du benytter forskellige borders.

En sidste ting. Hvorfor lader du din border i "Status"-boksen faide ud i højre side? Det er grimt.

Eller en fin side, men ikke særlig personlig

Lækker side ...

Men please, start med en "Tilbud" eller "9 kr pr. måned" side istedet for "news".

Med venlig hilsen
Ieet

En sidste ting. Hvorfor lader du din border i "Status"-boksen faide ud i højre side? Det er grimt.

Det var faktisk heller ikke meningen, jeg tror jeg har trukket i et hjørne i stedet for på midten af layered.

Eller en fin side, men ikke særlig personlig

Nej, det var heller ikke ment som en personlig side, men nærmere bare for at forbedre mine evner.

Jeg tager et kig på det i er kommet med, og så vender jeg hurtigt tilbage med nogle rettelser :)

Nej nej. Men altsp når man designer er det jo altid vigtigt at den har et personligt præg. Denne side er meget anonym. Du kunne da i det mindste skrive hjemmesidens navn på siden. Og. Hov du mangler da også en menu :)

Indlæg senest redigeret d. 10.03.2008 17:38 af Bruger #5097
Nej nej. Men altsp når man designer er det jo altid vigtigt at den har et personligt præg. Denne side er meget anonym. Du kunne da i det mindste skrive hjemmesidens navn på siden. Og. Hov du mangler da også en menu :)

Ikke fordi jeg tror du er en dårlig læser, men det står også øverst at den er ved at blive udtænkt ;)

<< < 123 > >>
t