Flot farveskema, og dejlig enkelt. Grafik-magazinet, Smashing Magazine, bruger rigtig meget tid på at forklare folk at man ikke skal være bange for for fri plads (Don’t be afraid of the white space), og det syntes jeg er en af de største fordele med dit design.
Læs iøvrigt den spænende artikel her:
http://www.smashingmagazine.com/2008/01/31/10-principles-of-effective-web-design/Men så til lidt kritik. Du mangler at fange den besøgenes opmærksomhed. Du har igen head, eller tekst der lyn hurtigt markerer hvilken side brugeren er kommet hen til. Hvis jeg var dig ville jeg lave et stort og flot logo med hjemmesidens navn i boksen øverst til venstre. Baggrunden kan eventuelt stadig være der. Sørg for at men når man ser det, hurtigt er forstået i at det er en hosting-side man besøger og hvad den hedder.
I boksen øverst, benytter du dig af en hjemmelavet border, imellem vær boks. Altså imellem boksen med "Hosting" og "Small Solution" osv. Det er fustrerende at du benytter forskellige borders.
En sidste ting. Hvorfor lader du din border i "Status"-boksen faide ud i højre side? Det er grimt.
Eller en fin side, men ikke særlig personlig