Diretories(stav) eller Søg maskine

Tags:    diverse

Hej
Jeg er igang med en linuxspil side som ikke er færdig. foreløbig ser den sådan ud http://lingames.yup.dk/, det ser ikke så pænt ud, så vil spørger om hvis i skulle bruge hjemmesiden vil i så havde en Diretories(stav) eller Søg maskine eller noget andet.

Håber på svar

3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
tag cloud det :),
mmo,rts,rpg etc..

Så kan man ved at vælge tags minimisere du listen. Kan ikke lige se ideen i kun at lave det over linux spil, minimere vel dit mulige publikum en del, og især eftersom de fleste hvis ikke alle spillene er multiplatform.

I øvrigt ville det være rart med et eller andet mere visuelt separende mellem hvert spil, efter et stykke tid glemte jeg om beskrivelsen kom over eller under spillet.

Screenshots skal da helt klart være klik bare så de giver en størrer udgave af screenshotet.

Ratings lad dine brugere rate spillet, så folk ikke spilder tid på et eller andet voldsomt dårligt spil :)

mmo,rts,rpg etc..

Så kan man ved at vælge tags minimisere du listen. Kan ikke lige se ideen i kun at lave det over linux spil, minimere vel dit mulige publikum en del, og især eftersom de fleste hvis ikke alle spillene er multiplatform.

I øvrigt ville det være rart med et eller andet mere visuelt separende mellem hvert spil, efter et stykke tid glemte jeg om beskrivelsen kom over eller under spillet.

Screenshots skal da helt klart være klik bare så de giver en størrer udgave af screenshotet.

Ratings lad dine brugere rate spillet, så folk ikke spilder tid på et eller andet voldsomt dårligt spil :)

ved det men jeg vil gerne høre om der skal være en søge maskine eller en Diretories(stav) eller noget andet

mmo,rts,rpg etc..

ser dette her godt ud http://linsearch.yup.dk/

t