Ærlig talt...

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Udvikleren.dk Nyheder
23-12-2007 10:38:32 - God jul & godt nytår - og præmier!
Kære Udviklere, så er det jul igen! I morgen aften sidder de fleste af jer forhåbentligt i hyggeligt selskab og får nogle gode gaver, efter den vanlige tur rundt om juletræet. I år synes jeg at Udvikleren.dk skal være med til at give lidt gaver. Jeg har en bunke helt nye bøger liggende, som Microsof ... [Læs hele nyheden - 21 kommentarer]

Det er simpelthen for ringe at Kasper ikke bruger tid på at skrive nyheder selvom der ikke er sket noget nyt. Nyheder skal være indholdsløse og helst i en stor mængde...

Ja, det kan jeg ikke være enig i.

IMO er en ny artikel da noget nyt, osv. At den sidste nyhed er fra jul signalerer at der intet er sket i flere måneder. Så fjern i det mindste nyheden.

Men alt det er så lidt ligegyldigt nu da Kasper åbenbart pønser på noget nyt :)

Og julen vare lige til påske!

Naaaj, det ikke sand, for ind imellem kommer fasten...

At poste en nyhed hver gang der kommer en ny artikel vil udvande konceptet med Udvikleren.dk nyheder ret kraftigt. Engang imellem står der rent faktisk noget som jeg gerne ser at folk får læst, også selvom det er en eller to måneder siden, fordi det er relevant for sitet. Vi kan diskutere fra nu af og til juleaften om hvor vidt et site med daglige IT nyheder og 10-15 nye forumtråde om dagen er dødt, bare fordi der står en site nyhed der er et par måneder gammel, men vi bliver næppe enige, så lad os stoppe diskussionen og evt. fortsætte den når I har set hvordan det hele ser ud på den nye version af sitet :)

Mvh.

Kasper (TSW)

At poste en nyhed hver gang der kommer en ny artikel vil udvande konceptet med Udvikleren.dk nyheder ret kraftigt. Engang imellem står der rent faktisk noget som jeg gerne ser at folk får læst, også selvom det er en eller to måneder siden, fordi det er relevant for sitet. Vi kan diskutere fra nu af og til juleaften om hvor vidt et site med daglige IT nyheder og 10-15 nye forumtråde om dagen er dødt, bare fordi der står en site nyhed der er et par måneder gammel, men vi bliver næppe enige, så lad os stoppe diskussionen og evt. fortsætte den når I har set hvordan det hele ser ud på den nye version af sitet :)

God idé :)

<< < 12 > >>
t