Ærlig talt...

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Udvikleren.dk Nyheder
23-12-2007 10:38:32 - God jul & godt nytår - og præmier!
Kære Udviklere, så er det jul igen! I morgen aften sidder de fleste af jer forhåbentligt i hyggeligt selskab og får nogle gode gaver, efter den vanlige tur rundt om juletræet. I år synes jeg at Udvikleren.dk skal være med til at give lidt gaver. Jeg har en bunke helt nye bøger liggende, som Microsof ... [Læs hele nyheden - 21 kommentarer]

ærlig talt hvad ?

tror nok at det er fordi den ligger på forsiden ;)

Ser ikke problemet, der står jo alligevel dato på?

Ærlig talt hvad?

at siden ikke er opdateret.. det er da lidt ringe.

/JJ

Altså, nyheden står centralt på siden så det første nye besøgende ser er at den sidste nyhed er fra nytår. Det kan godt give indtryk af at der ikke sker særlige meget.

Mit forslag er at man burde lave en udvikler.dk nyhed hvergang en ny artikel dukkede op, når en boganmeldelse dukkede op, samt når der blev rettet i et områdes FAQ på den måde afspejler det bedre sidens aktivitet. Og hvad ang. forumaktiviteten kan det jo ses længere nede på siden.

Det er simpelthen for ringe at Kasper ikke bruger tid på at skrive nyheder selvom der ikke er sket noget nyt. Nyheder skal være indholdsløse og helst i en stor mængde...

Jeg ville skrive mit forsvar her, men Per har netop udtrykt det jeg selv ville have skrevet :)

Når det så er sagt, så kan jeg godt afsløre at det kommer til at foregå lidt anderledes mht. site nyheder på den nye version af Udvikleren.dk, som jeg stadig kæmper for at få tid til at arbejde på. Stay tuned :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Det er simpelthen for ringe at Kasper ikke bruger tid på at skrive nyheder selvom der ikke er sket noget nyt. Nyheder skal være indholdsløse og helst i en stor mængde...

Så lad da være med at skrive noget der... Jeg siger bare at julen sluttede for over 3 måneder siden, det kan sgu da ikke tage mange minutter lige at sørge for at man ikke for bældeklang på hjernen hver gang man besøger siden.

Bjælle klang, bjælle klang....

Og julen vare lige til påske!

Ho ho.. kylle kylle!

:lol::lol::lol:

<< < 12 > >>
t