Idéer til artikler eller FAQ's om .Net

Tags:    .net

Hej alle sammen,

Jeg opretter denne tråd for at sætte lidt skub i det her forum og for at bede om, at folk i denne tråd skriver hvis de har nogle gode idéer til emner, som de godt kunne tænke sig at få beskrevet i artikler eller FAQ's her i .Net delen af Udvikleren.dk.

Hvis der desuden er nogen der ser et foreslået emne til en god FAQ er de velkomne til at skrive den og sende den til mig. Så vil jeg smide den op i FAQ.

Folk skal desuden være meget velkomne (det gælder selvfølgelig hele tiden) til at hjælpe hinanden ved at skrive artikler om relevante teknikker i .Net ligesom jeg selv vil gøre det hvis folk kommer med nogle gode idéer enten til mig direkte eller i denne tråd.

Så! Skyd løs!!! :)

Indlæg senest redigeret d. 13.03.2008 16:06 af Bruger #2243
Hej Jonas,

Der er masser ting om .NET jeg kunne tænke mig at se i nogle artikler:

Nogle emner indenfor f.eks. WPF, WF, WCF - hvad med det nye Silverlight 2. Eller ASP.NET MVC. Eller forskellige måder at lave et data access tier på i enterprise apps. Eller en artikel om "best practices"/"effective" C#/implementation patterns.

Introduktion til XNA kunne også være interessant.

Ang. FAQ så kan man evt. se hvad der tit bliver spurgt om både i dette C#/.NET forum, men også andre fora, f.eks. usernet osv.

Hej Jonas,

Der er masser ting om .NET jeg kunne tænke mig at se i nogle artikler:

Nogle emner indenfor f.eks. WPF, WF, WCF - hvad med det nye Silverlight 2. Eller ASP.NET MVC. Eller forskellige måder at lave et data access tier på i enterprise apps. Eller en artikel om "best practices"/"effective" C#/implementation patterns.

Introduktion til XNA kunne også være interessant.

Ang. FAQ så kan man evt. se hvad der tit bliver spurgt om både i dette C#/.NET forum, men også andre fora, f.eks. usernet osv.

Nogle af de emner du nævner til mulige artikler har jeg allerede tænkt på og fik lige nogle gode idéer. Håber jeg også der var andre der kigger i den her tråd der fik :)

Mht. FAQ så vil jeg da lige gå forummet overfladisk i gennem for at finde nogle emner til FAQ og smide dem ind efterhånden som jeg finder nogle gode idéer...

Men kom endelig med flere idéer derude så vi kan få lavet nogle artikler :)

t