Tags:
html
css
Hey alle. Jeg har et problem, min hjemmeside ser fin ud i dreamweaver, men når den så bliver uploadet, så kommer der en mærkelig "ramme" rundt om mit "logo" WHY..
Please HELP
tegningen.fortunecity.com (kun et midlertidig domæne.!)
Hej kenneth,
For det første, så er problemet der ikke i firefox.
Men jeg kunne forestille mig at det muligvis har noget med internet explorers tolkning af png formatet eller simpelthen det farveskema som IE bruger der ikke passer med billedet.
Men når du nu har det som png, hvorfor så lave rammen udenom og ikke bare gøre det gennemsigtigt? Ved godt at IE6 og ældre ikke kan håndtere gennemsigtige png filer, men alligevel, IE8 er allerede kommet i beta så den er nok snart på trapperne, og firefox kan sagtens klare dem, og så vidt jeg ved kan både safari og opera også.
Hæng mig ikke op på noget, er ikke så stærk inden for dette emne.
Bare mine 25 øre..
M.v.h. Johnny
Okay har lige prøvet i safari, og der var det meget mærkeligt.! men nu er der nok ikke mange af dem der skal se den der bruger apple pis..! hehe..!
Kan bare ikke forstå det, det er en css skabelon jeg har fundet på en side, og det er det originale logo jeg bare har ændret i, og det er lige meget hvor meget jeg ændrer i logoet.! Syntes det er lidt mærkeligt.!
Kenneth