Arto spørgeskema

Tags:    .net

<< < 12 > >>
Hey :P

Jeg har nogle spørgesmål vedr. arto...

Har i nogle ting i vil sige om arto F.eks. nogle dårlige ting og nogle go'e ting? :)

Evt. skriv til mig på min hotmail eller tilføj mig :)

Helst skriv til mig der :B

For er svær og kontakte her :S

Håber du tilføjer mig på msn og skriver ;)

-Ses ;)

17 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt 12 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Syntes det ville være acceptabelt at en 15-18 årig kommer med udtalelser som Bertel Brander og Brian Hvarregaard.. En der netop har fået nok af siden.

Men ikke folk i deres alder..

Tåbeligt at udtale sig negativt om et produkt der ikke er rettet mod en selv, og som man ikke har prøvet.. Et produkt som har vist sig tiltrække ufatteligt mange unge danskere, med lige så høj success som facebook måske aldrig vil opnå i DK, før de unge i dag skifter.

Tunnelsyn og medie ædere. At der foregår ting som ikke bør finde sted et sted for unge, som grove udtalelser om andre og pædofili mm er desværre også noget vi ser uden for internettet. Ikke noget nogen kan bebrejde Arto folkene, som efter min bedste overbevisning forsøger at gøre stedet et bedre sted at slippe sit barn løs.

Arto er et genialt produkt, der virkeligt laver/lavede penge - det kan ingen tage fra dem.

Og nej, jeg er på ingen måde relateret til dem.

Jeg syntes hellere folk skulle zappe forbi de arto relaterede spørgsmål, i stedet for at have travlt med at ytre deres små ubrugelige meninger.

Indlæg senest redigeret d. 04.03.2008 16:32 af Bruger #5789
Denne tråd udvikler sig mere og mere absurd.
"Daniel" stiller et off-topic "spørgsmål" om skod-sitet arto.dk, som han tydeligvis ikke gider besvære sig med at læse svaret på.
Det er vi nogen der benytter til at håne arto.dk, denne betændte byld på internettet.
Der på kommer Jokke med sine ligegyldige og meget små meninger og forsøger at forsvare arto.dk, denne skraldespand for de mest usle sider af ungdommen.

Og hvad skriver Jokke så?
1: Dem der er uenige med Jokke skal holde deres mund.
2: arto.dk, der ikke uden grund er blevet banned fra adskillige offentlige institutioner, er et "genialt" sted fordi det tjener mange penge.

Ærlig talt Jokke, det er for ynkeligt!

Kasper, prøvet mail :)
Bertel Brander, du er inde på noget meget fornuftigt. Havde du ikke skrevet det, så havde jeg.

Så skulle de sende en masse billeder af hinanden, over mail? xD

Nej, det er sku lidt for besværligt for mig :P (dovenskab! xD)

Men det er vel smag og behag.

Morten T. Pedersen << alle skulle bruge mailing lister... Lige meget om meget hvilken kommunikationsform man vælger vil man altid ende op med mobning af det svagere individ i flokken. Sådan har det altid været.

Nu er jeg ikke bruger af arto personligt, men synes siden er godt lavet. Der er rigtig meget ballade på siden lader det til, men det er jo ikke folkene bag siden der skriver de dumme ting, det er brugerne.

<< < 12 > >>
t