Arto spørgeskema

Tags:    .net

<< < 12 > >>
Hey :P

Jeg har nogle spørgesmål vedr. arto...

Har i nogle ting i vil sige om arto F.eks. nogle dårlige ting og nogle go'e ting? :)

Evt. skriv til mig på min hotmail eller tilføj mig :)

Helst skriv til mig der :B

For er svær og kontakte her :S

Håber du tilføjer mig på msn og skriver ;)

-Ses ;)

17 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt 12 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Altså, jeg vil altså også bare sige at det er for viiilllddddtttt! Og skal vi til nogle fester, eller når vi ikke kan lide en, så kan jeg bare skrive det der, og så ved alle at det altså bare er for yt at være sammen med ham. Og altså, der er en i min klasse som ikke er på arto og hun er bare så langt ude og går stadig i t-shirt! Så det skrev jeg til de andre, og nu snakker vi slet ikke med hende mere. Så det er bare vildt at man kan det.

Totalt og sådan.
<3 Møs <3
Ieet

HAHA!! Godt at se du har humor Ieet ! :D

lol Ieet og Bertel! :-P

Faktisk så kender jeg kun til Arto.dk fordi en bekends søn bruger det. Umm...også fordi Arto.dk er meget i TV pga. internet n00bies.

Du milde.... man bliver jo helt skræmt bare hved taken om at skulle læse lip-speak.

Indlæg senest redigeret d. 04.03.2008 01:56 af Bruger #11375
Jeg bruger næsten hele tiden Arto, da jeg har rigtig meget familie i GRL (Grønland), og pga. de 4 timers tidsforskeld er de ikke så nemme at kontakte med MSN. Så kan man lige smide en
besked i deres gæstebog.

Men det er vel også den eneste grund til jeg bruger det (=

Indlæg senest redigeret d. 05.03.2008 22:06 af Bruger #10266
Sikke et kort spörgeskema.
"Er der noget du synes er godt eller dårligt ved Arto?"

Svaret for mit vedkommende er ganske enkelt: ja.

Indlæg senest redigeret d. 05.03.2008 14:44 af Bruger #8223
Alle skulle bare bruge Telnet til kommunikation XD (IRC)

Wtf, går det her ud på :D? Hey Ieet min bedste ven :) skal vi ikke bare hænge hende pigen ud i din klasse

Sådanne sider burde afskaffes. Det er bare min mening.

Arto er da en totalt taber side, kun for fok der ikke har noget rigtigt liv, folk der kun kan kommunikere via. msn, og folk der stiller underlige spørgsmål i fora hvor spørgeren ikke gider læse svarene, Arto var måske in for et par år siden, men der sker ufatteligt meget på internettet på et år.

Arto afskaffer sig selv, helt af sig selv i løbet af kort tid.

Jeg har egentlig ikke noget dårligt at sige om Arto...

WTF har det her med .NET og gøre!!! Luk tråden og flyt den til en af de taber sider som eks. arto

<< < 12 > >>
t