Besked til arto fra hjemmeside

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hejsa!
Jeg ejer www.showyourlove.dk, jeg synes det kunne være utrolig fedt med at funktion, så man kan sende et link (med et hjerte) fra hjemmesiden, direkte til en gæstebog på arto!
Nogle der kan finde ud af det? Og er det overhovedet muligt? :)

11 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg tror ikke det er muligt at skrive direkte til gæstebogen, men istedet at du skal lave et link til den form de har, og man så kan indtaste.

Ellers prøv at kontakte Arto, og forhør dig der, men umiddelbar tror jeg ikke de kan lide ideen.

Nej. De vil ikke ud med hvordan de gør det. ellers kunne nogen jo bare misbruge det. Som med et script der hed:

Fold kodeboks ind/udKode 

Så du skal nok have en aftale med dem hvis du skal finde en måde at gøre det på. Men hvis jeg skal være helt ærlig så tror jeg ikke at de vil give de koder væk. Det er for stor en sikkerhedsrisiko.

Men du kunne jo linke til folks profiler med

Fold kodeboks ind/udKode 

eller den mere advancerede

Fold kodeboks ind/udKode 

Det er sku da ikke dig der har lavet showyourlove -,- !

Hvorfor i alverden vil du sende indlæg til Arto.dk? Arto.dk er i øvrigt et privat frenchise, som henvender sig seriøst til studerende og skole elever. Jeg vil absolut ikke anbefale dig at forsøge på forbinde dig til deres site eller ligende uden deres tilladelse eller anvisninger, samt tilladelse.

Flot side. God simpel ide.

Hvad med at bruge GoogleAds. Måske bare et søgefelt eller en "Download Firefox" knap.
Adsense.google.com

Hvordan har du lavet grafikken?

Hah jeg har fundet en vej ind! (Måske)
Men du bliver nok moderat til kraftigt halalslagtet af en eller anden advokat fra arto hvis du bruger den!
Stadig intereseret?

Ulovlig indtrengen er altså ifølge dansk lovgivning straffbart. Jeg vil på ingen måde anbefale jer at bruges jeres ungdom så den form for tidsfordriv, interreseret eller ej.

(Martin)

Lige mine ord!

Det er sku da ikke dig der har lavet showyourlove -,- !

Hvem har også sagt jeg har lavet www.showyourlove.dk? Jeg ejer siden. Har lavet 3 nye funktioner til at sende på siden.

<< < 12 > >>
t