Hey. Har lige fundet et problem i det. Når jeg så henter dataen ind i en <textbox> igen for at redigere det, så står det <br> alle steder hvor der er linjeskift. Er der en måde hvorpå jeg kan lave det om. Så den viser normalt linjeskift i textboxen, men skriver <br> når det bliver skrevet ind i min database?
Jeg kunne forestille mig at det bare er noget med at bruge en function det laver <br> om til normalt linjeskift og så bare sætte den ind når jeg henter data ind i min textbox fra databasen. Jeg har jo allerede en function der laver normalt linjeskift om til <br> når den skriver det ind i databasen.
Jeg har ledt en del. Men eftersom nl2br() ikke fjerner linjeskift i den originale sætning men bare indsætter <br> ved hvert linjeskift. Så er det man skal gøre bare at fjerne alle <br> i ens string og så er man klar. Derfor kan br2nl() ikke bruges. Den fordobler bare antallet af linjeskift hver gang
Måske skal man bare bruge en function der fjerner alle <br /> i ens string. Men hvad hedder den?