Freelance job: PHP objekt orienteret person søges

Tags:    php

Hej udviklere

Jeg er nødsaget til at finde en freelancer til en opgave, da p.t. har mange bolde i luften. Så en hjælpende hånd kunne være dejligt.

Projektets specifikationer

Extranet B2C/Mediedatabase

- Backend system: Ejer og bruger skal logge ind samme sted, forskellige rettigheder.

- Ejer skal kunne tilføje og slette kunder. (menulink til fuld liste over kunder, ejer skal også kunne redigere kundenavn, brugernavn og passwords)

- Ejer skal kunne uploade billede(r)(multiupload, hvis flere billeder) + skrive beskrivelse af opgaven.

-Ejer skal have filarkiv. Tabeloversigt med filnavn(ved klik åbner billede i popup), kunde, opgavenavn, dato, rediger og slet. Skal kunne sorteres i listen efter kunde og dato.

Kundens oversigt
- Seneste opgave på oversigt(plus menulink til alle opgaver). På selve opgave oversigten/galleriet, skal fungere sådan at kunde har et thumbnail samt overskrift på opgave, ved klik på thumb+overskrift kommer kunde frem til selve opgavens beskrivelse og billede(hvis flere billeder, så skal det fungere via: 1 2 3 4.
- Sidebar listeform med alle opgaver, skal kunne pages efter hver 10. opgave, gerne i Ajax.

Er du klar på et spændende projekt, og har du kompetencerne iorden, så lad mig høre fra dig. Du skal kunne fremvise tidligere projekter.

Indlæg senest redigeret d. 29.02.2008 17:53 af Bruger #11335
Det skal også lige siges, at der ikke skal laves noget design ud af det, da det bliver integreret.

Det er bare funktionen som skal kodes. Så derfor skal du ikke bruge tid på stylingen. :)

Hej. Jeg kunne godt være interesseret. Har du en email jeg kan skrive til? Derudover kunne det være rart at vide hvordan projektet er rent tidsmæssigt(om det er en hastesag eller om man har 'god tid'), samt hvordan lønhorisonten ser ud.

Er det et eksisterende system du vil have disse funktioner implementeret i, eller skal det skrives fra bunden?

Indlæg senest redigeret d. 29.02.2008 18:02 af Bruger #8223
t