mail() via surftown

Tags:    php

Hej udviklere!

Jeg har et problem. Jeg skal fra et domaine hosted af surftown sende en mail. Der er bare et problem. Der kommer ikke nogen mail. Jeg har forsøgt i flere timer nu og brugt diverse metoder og alt fra simple scripts til advancerede klasser.

Her er hvad jeg har sofar:

Fold kodeboks ind/udKode 

Hvis der er nogle som har erfaring med at sende mail, gerne via surftown, så ville jeg virkeligt værdsætte noget hjælp.

På forhånd tak!
Frank Jensen

10 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Frank,

Jeg har kikked lidt på din kode, og afprøvet dig på mit eget Surftown-hotel. Jeg fandt ikke nogen problemer med afviklingen af koden, dog har jeg rettet lidt i din kode for at elliminere nogen ting som godt kunne give lidt problemer, men som ikke rigtigt burde gøre det.

"From: noreply@localhost\\r\\n"; Du bør forresten ændre denne her til det domæne din mail er sendt fra. Har at gøre med SPAM filter, m.m

Fold kodeboks ind/udKode 

...og $v_email indeholder naturligvis en gyldig e-mailadresse?

prøv at lege med den her:
http://support.surftown.com/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=406&group=dk&languageid=2

Jeg har afprøvet det mailscript der ligger hos Surftown, og det virker udmærket.

Hej Gnu,

Ja $v_email er gyldig, jeg kører et andet script umidelbart før dette som tjekker mailens gyldighed via mxlookup. Det er testet og virker fint.

Jeg har os prøvet med den du linker til. Måske jeg skulle hører surftown support omkring problemet.

Hej Martin,

Det lyder godt, jeg er på arbejde nu så kan desværre ikke teste det af før i aften.

Jeg vender tilbage når jeg har afprøvet det!

Hej Igen,

Martin: Jeg har prøvet dit script på mit domain, men det hjalp ikke.

Per: Jeg har os forsøgt med surftown's udgave. Dette virkede heller ikke.

Jeg har skrevet en mail til surftown support for at hører om der muligvis er en indstilling på mit domain som ikke er korrekt da de i sin tid oprettede det.

Hej Frank,

Jeg synes at du skal prøve at kontakte Surftown med din fejl - Det kunne godt være en fejl på den server hvor på dit webhotel er placeret.

Efter brug af udelukkelses metoden, så må dette være forsøget værd, eftersom andre surftown brugere ikke har samme problemer.

Hej Frank,

Jeg synes at du skal prøve at kontakte Surftown med din fejl - Det kunne godt være en fejl på den server hvor på dit webhotel er placeret.

Efter brug af udelukkelses metoden, så må dette være forsøget værd, eftersom andre surftown brugere ikke har samme problemer.

Nemlig, jeg har selv et andet surftown domain hvor jeg tidligere har brugt scriptet på hvor det virkede, jeg har dog ikke koden mere da jeg har slettet scriptet og min gamle harddisk crashede så jeg mistede de fleste af mine gamle scripts.

Hej igen,

Surftown har kigget på det og rettet en fejl på domainet. Der var nogle små rettelser med hensyn til headders men ellers virker det fint nu.

Jeg gir pointene til Martin da han gad bedst hjælp.

t