Jeg er lidt enig med de andre om, at den mørkerøde/brune er for mørk og lidt for flimrende. Vælg måske en brund, der ikke er så rød eller farvemættet eller med mere lys i farven.
personligt vil jeg gøre følgende:
1) Bruge hvid baggrund for at lette indtrykket fra mørkt og dystert til let og lysere.
2) Billedet bag teksten i toppen er godt til en western-restaurant, men jeg ville måske bruge den som en slags wrapper til selve indholdet (husk dog at have en ensfarvet farve bag teksten i content-feltet). Og i stedet ville jeg måske som Ieet skriver putte nogle stemningsbilleder ind i toppen.
Se:
http://www.a-h-b.dk/tivoli3) Jeg ville lave et logo til sitet, som også ville kunne repræsentere en stemning, som I jo skal sælge til gæsterne, så de vælger at besdøge jeres restaurant.
4) Vælge en anden font til menuen... Den er for voldsom og giv den gerne lidt mere plads at folde sig ud på.
5) Byt om på de to billeder i toppen, så skelethovedet "peger" indbydende ned på indholdet og ikke væk fra det...
Ellers har I fat i noget af det rigtige... I er på vej til at have en god beskrivende stemning, hvis I pepper det lidt op med fotos og logo...