c++ HJÆLP!

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
Hej.
jeg vil gerne lære noget om c++ jeg har downloaded en fil der hedder Borland. Er det den rigtig for at programmer med c++ ? :$. Det er fordi jeg aldri har skrevet koder eller noget.. så tænkte jeg om måske jeg kunne finde noget på bliblo. men de havde ikke noget :lol: så måske nogle af de her kloge mennesker her inde kunne hjælpe mig tænkte jeg bagafter! :D men.. hvad gøre jeg så?... der er 4 mapper? hvad skal jeg vælge?.. og er Borland overhovedt den program man skal bruge for at programmer med c++ ?

For dig ville det nok være nemmest med CodeBlocks, søg på google... Kig derefter på nogen tutorials f.eks. her på sitet har Bertel Brander skrevet en rigtig god en!

For dig ville det nok være nemmest med CodeBlocks, søg på google... Kig derefter på nogen tutorials f.eks. her på sitet har Bertel Brander skrevet en rigtig god en!
ehe... :roll: hvad bruges den til? altså jeg vil lige vede hvad jeg programmer!!?!? :P jo.. altså jeg vil HELST lære c++ at programmer spil. Eller kan du så ikke skrive hvad nok der er det ALLER! næmeste? tak :D

Codeblocks laver den tekst du skriver om til et program... Teksten du skal skrive lærer du ved at kigge på tutorials... (eller i bøger)

Tak Jakob men hvad skal jeg inde i hjemme siden codeblocks? kan du ikke hurtig fortæle hvad jeg skal downloade?
:lol:

Hej Jonathan,

http://www.codeblocks.org/downloads
Derefter vælger du binary release.

Med venlig hilsen
Ieet

Ps. Code::Blocks er et glimrende udviklingsmiljø og gratis. det slår stadig ikke Vidual Studio .NET, men det koster en del mere.

er der en c++ builder i den der binary?
hvis der ikke er Ieet kan du så ikke lige sige hvor jeg for det der jeg skriver fra sproget c++ hende?

Hej Jonathan,

Det her er nok spurgt meget direkte, men har du prøvet at installere fra den binary?

Hvis ikke, så start med det. Og så kan du placere et screenshot af der hvor du er, og hvad du spørger om.

Du skriver sproget C++ i det store hvide felt, når du har installeret og startet programmet og valgt applikationstype.

Med venlig hilsen
Ieet

Okay mange tak Ieet.
jeg går lige nu og downloader det der binary.
Og skriver hvad der så sker :D

hov.
HVAD?
se her hvad der så står.

Available downloads will soon be listed here (once we make the release)

Ieet? er du der, det er fordi når jeg gør det på min computer siger den så Available downloads will soon be listed here (once we make the release)da jeg gjord det på min vens computer så kunne man godt? hvad sker der her? , eller er det bare mig der er uheldig?

<< < 12 > >>
t