udvikling af hjemmeside.

Tags:    snak

jeg er en nørd..en af de forkerte..sådan en der dårligt kan finde ud af at bruge min mobiltelefon og som bestemt ikke har forstand på at programmere/opbygge hjemmesider.

så jeg har et spørgsmål og håber på svar

hvis man skal lave en hjemmeside, og der skal være secure login, og mulighed for betaling med dankort, paypal og lignende, er det så moduler man køber og implementerer og endnu vigtigere, hvad koster sådanne moduler?

og er der forskellige slags?, og hvad er bedst?

hjææælp !

odborg.

mener du kan lave secure login selv, men de andre ting skal du købe, da der skal være rigtig meget sikkerhed med det, ved ikke lige hva der er bedst eller hva de forskellige ting koster, da jeg aldrig selv har haft brugt sån noget :P

Hej Torben,

Idet at du ikke har noget ønske om at lære at programmere, kan du oftest købe en færdig løsning. Der er billige firmaer som vil lave et fuldt system til dig for 40.000 og opefter, afhængigt af hvor meget ekstra du har behov for. Dette er dog for custom systemer til større internet butikker...

Til en mindre eller nystartet, kan du eksempelvis købe en hel eShop her:
http://www.danweb.com/content/view/42?gclid=CPzVuPLe15ECFQmVMAodEQWBZA

Prisen på 1000 skal du lige tage med et gran salt, og lægge 1000-2500 oveni ekstra før end at du har det virkende system.

Med venlig hilsen
Ieet

t