Tags:
diverse
Hej alle sammen
Jeg har lige fået Telia Mobilt Bredbånd, men har problemer med det. Jeg skal bruge det til min bærbar (det vil nok logisk), men jeg kan ikke få det til at fungere på den. Jeg har dog prøvet på min stationær PC og der fungere den fint. Jeg skal lige sige, at min stationær PC kører med Vista og min bærbar med XP Pro SP2.
Jeg har været i kontakt med Telia's support og de kan ikke hjælpe, da den virker på den anden maskine og donglen har det nyeste software. De siger, at der min bærbars opsætning der fejler noget.
Nogen der har erfaring med mobilt bredbånd fra Telia eller ligefrem har haft samme problem?
3 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
De skal sgu hjælpe. Anyway, det eneste du kan gøre er vel at sørge for at netværkopsætningen er den samme på begge pc'ere, tcp/ip og den slag og hvis det så stadig ikke virker er det formentlig et driverproblem, hvilket er telias ansvar.
Faran: hvordan virker det ikke på din bærbar?
Kan den ikke installere enheden?
Såfremt Windows hele tiden prøver at geninstallere enheden, skal du i enhedshåndtering lige vælge at enheden er aktiv.
Det har jeg selv oplevet med 3's udgave af det.
0
Hej og tak for svarene
Jeg har haft travlt på det senste og derfor ikke skrevet tilbage!
Jeg har fået det til at virke, men efter reboot af maskinen. Det gik galt, når selve modemet skulle installeres. Programmet til at køre USB'en blev installeret, men forbindelsen kom ikke frem under "Netværksforbindelser". Jeg kunne umiddelbart ikke se hvordan det skulle løses, så valgte jeg simpelthen at reboote maskinen!