Nedtælling fra når pc'en starter (ekstra up)

Tags:    delphi

<< < 12 > >>
Vis i svare på mit spørgsmål i forummen:

Nedtælling fra når pc'en starter, får i også disse up.
Det skal god være i dag...



17 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du skal sætte det i en Timer, og prøv i første omgang at sætte interval til 1000.. jeg er sikker på det virker
Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959



Du har rat.
Men da jeg ikke syns at svaret er det er det vær, Må jeg så godt tag lidt, så du kun får 40 up.

Men det er da også meget...

Hmm.. . ok.. jeg synes bare ikke det er rimeligt... Du siger jo at du giver 60 UP.... og så får man kun 40...
Nå.. hvad kan man lære af det? .. :/
Anyway... gør det du vil...
Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959



Altså Fra og til Den dag???



Du bestemmer.
Jeg lovede 60, og du får 60 vis du ønsker.
Dog syns jeg det var et læt svar, som jeg næsten selv kunne finde frem til...



Er du der??????????



Bare giv mig de 45UP fra det forum, og behold de andre...
Hvis du selv kunne finde frem til det, hvorfor fandt du så ikke frem til det fra starten? Så kunne du have sparet en masse UP... JEg gav dig faktisk et meget vigtigt Hint der hvor du satte 8Up på højkant :)
Men hvis du mener at advanceret kode er mere værd en lettere kode, så må jeg sige at du er forkert på den ;)
Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959



Jeg syns også det er ok. Vis du lige kan svare på at få den til at skrive datoen med. Altså Fra (dato) og til (dato)...



Jo. Det er også okay. VIS DU SVARE...
Jeg giver dig de alle 60...

Men det jeg mente er at det var en læt kode. Ikke en speciel kode som tog lang tid for dig at finde.

Altså har svaret ikke været specielt svært for dig at skaffe.
Og da det ikke er det, syns jeg heller ikke man skal have utrolig meget for det...

Grunden til det er at jeg passer på mine up, da jeg snart ikke har flere. Svar koster nemlig...
Det er dette et godt eks. på...

Men det var okay...




<< < 12 > >>
t