Problem med mySQL query - nybegynder!

Tags:    php

Hej allesammen :).

Jeg er igang med et eksamensprojekt til skolen hvor jeg skal lave en søgemaksine der søger i en mySQL database. Men jeg har et problem med at jeg ikke kan få resultaterne skrevet ind på websiden når de bliver fundet. Derimod kan jeg godt få "søgemaskinen" til at skrive når den ikke finder nogle resultater:

Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg har fejlsøgt mig frem til at der går noget galt ved min "while()", men jeg har blot ingen anelse om hvad der går galt. HJÆLP! :(.

ps. Du kan se hvad problemet er hvis du går ind på www.iketodomeda.dk, og søger på mySQL, hvor den intet skriver(på trods af at jeg i databasen har oprettet en "post" der hedder mySQL). Hvis man derimod skriver alt andet skriver den: "No results to display".

Indlæg senest redigeret d. 18.02.2008 18:31 af Bruger #13324
2 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
det går ikke galt ved while.

Fold kodeboks ind/udKode 

Det har ikke så meget med spørgsmålet at gøre, men ville lige kommenterer din søgning; hvis man fx har en content der er lig: 'hmm noget tekst' vil denne tekst ikke kunne findes hvis man fx søget på: 'noget', da der skal søges på præcist det der står i content får at få fat i rækken. Ved ikke om det er meningen, men ville synes at det ville være smart, hvis man kunne søge på et ord i content. Hvis det skulle være tilfældet, kan dette tilføjes, ved at tilføje '%' før og efter '$string' så den kommer til at ligne '%$string%', dette betyder egentlig bare at der kan stå hvilke som helst tegn omkring søgestrengen.

Indlæg senest redigeret d. 18.02.2008 19:27 af Bruger #8845
t