Avvvv den larmer !

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hej.

Jeg har købt og fået leveret min dell server "PowerEdge™ PE860 (SV48601)"..

Men fy hvor den lamer :D...

Den larmer ihvertfald for meget, og min mor siger jeg skal slukke den om aften :S...

Men ville så høre om nogle smarte metoder man kan gøre sådan så den ikke støjer ?.. Altså, nogle tricks, eller noget jeg kunne købe ?...

Har hørt noget om man kan købe en lille boks som gør den lydtæt, men ved ikk ?...

Håber virkelig i kan hjælpe mig drenge ;o)

Byyee !

Putty er et program der gør at du kan styre din server fra en anden PC, også hvis den anden PC bruger Windows. Putty giver dig en terminal lignende shell, hvori du kan køre programmer på din Linux server gennem et vindue på din windows PC.
Med putty kan du kun køre tekst mode, dvs. du kan ikke se din Linux desktop eller køre grafiske applikationer. Hvis du virkelig har brug for det, findes der også programmer der kan klare det, jeg har dog ikke prøvet det de sidste mange år, så jeg ved ikke hvad der er godt for tiden.

Du finder programmet her:
http://www.chiark.greenend.org.uk/~sgtatham/putty/

I det daglige kan din server fint fungere uden keyboard, mus og skærm. Du skal måske sætte dens bios op til at kunne boote uden keyboard.

Okay tak ! :) Det vil jeg se nærmere på ;) !

Der findes også www.logmein.com hvor du kan styre din server, og der kan du se desktop og det hele :).

<< < 12 > >>
t