Det er perfekte svar, alle sammen! Tusind tak!
Til tohkkh: jo, jeg har planlagt at lave links-teksterne i html og CSS og ikke som billeder. Jeg har bare lavet dette i photoshop først for at danne mig et overblik over grafikken, jeg har slet ikke været i Dreamweaver endnu.
Til Jacob: Det er et kanon-link!
Jeg aner ikke om jeg kan finde ud af det, men det er præcis det, jeg har brug for! Det ser lækkert ud i stedet for at få det store billede til at poppe op i nyt vindue! Tak for linket!
Til Ieet: Det var ikke så meget to og side-menuerne jeg var utilfreds med i traditionelle designs- dertil har jeg for stor respekt for usability. Det er nærmere den lange pølse, som content ofte bliver på hjemmesider. DET vil jeg gerne undgå og lave lidt mere spaltebaseret layout ala avisers forsider. Et grid, hvor div kan brede sig på tværs af spalterne... Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men du kan tjekke ham her fra udvikleren ud. Det er lidt i den stil hvad angår måden at layoute content, som jeg synes er bedre, end "pølsen"...
www.gadensgaard.dk
fra tråden:
http://www.udvikleren.dk/Design/Thread.aspx/11/23466/Der er en god "pølse"-diskussion derinde.
Den side, som du linker til, har også en ret god måde at gøre det på... Den kan jeg godt bruge som inspiration. Tak!
Bimbom.