Tilretning i CubeCart

Tags:    php

Hejsa
Jeg har nogle få rettelser som jeg ønsker udført på en shop i CubeCart.

Den "største" ændring.
Men vælger antal produkter man vil købe, ved at skrive antal i et fritekst (tal) felt
Dette skal ændres til en dropdown således at brugeren kun har mulighed for at købe 2, 4, 6 eller 8 stk.

Er der nogle der er frisk på opgaven, så kontakt mig venligst på finn@moesborg.dk

Afregning efter aftale

/Finn Moesborg

Hej Finn,

Jeg er rimelig sikker på at du ville kunne finde en interesseret lettere, hvis du skrev et bud på en pris...

... CubeCart er et rimeligt stort PHP baseret system. Og selvom en dropdown forandres (forholdsvis let), så skal bestillings-håndteringen i CubeCart lave et check på at det er 2, 3, 6 eller 8 som bestilles som antal og ellers skal der redirectes til en afvist side.

Skal vi skyde på at det er 2 timers arbejde. Og med 50% skat og en bare 150 kr i timen, vil en 600,- ikke være dyrt for den lille forandring. Men det vidste du vel godt (skriver bare indlysende ting her).

Håber ikke at i spildte for meget tid på et indlæg som ikke svarede og som ikek bidrog konstruktivt.

Med venlig hilsen
Ieet

Hejsa

Projektet er allerede godt på vj ;-)
Og som forventet, prisen er aftalt med programmøren.

Jeg ser ingen grund til at nævne priser i dette forum, men er da godt klar over hvad timeprisen for programmering er.
Dog aner jeg desværre INTET om PHP, og derfor var prisen også et åbent spørgsmål i mit indlæg.

Tak for respons!

/Finn Moesborg

Hej Finn,

Godt at du kunne bruge feedbacken til din egen vurdering. jeg kunne dog godt tænke mig at spørge hvor meget det koster med en webshop i årlige omkostninger til betalingssystemet?

Med venlig hilsen
Ieet

ePay tager 599,- i opstart og 199,-/md for en Pro udgave af deres betalingkortsløsning.
Fri Betaling skulle vist nok være endnu billigere.

Indlæg senest redigeret d. 11.02.2008 12:57 af Bruger #10216

Hej Gnu,

FriBetaling virker som det billigste, men man kommer vidst ikke udenom de 1000 kr årligt og i opstart til PBS.

Dessuden, så virker PBS eget betalingsmodul egentig også mere tillokkende, hvor man betaler pr transaktion... i hvert fald med mindre der er 500+ betalinger pr. måned.

Anyhow, jeg har fået check på at implementere deres betalings system på hjemmesider nu. Så nice nok og tak.

Med venlig hilsen
Ieet

t