Gå uden om en blockereing

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Der er en vigtig side jeg jeg skal til noget mine forældre har blocket fra routeren når jeg kommer på direkte med modem kan jeg godt gå på men ikke med routeren og når jeg går ind på siden står der This web site is blocked by router kan i nogle bagdøre til og gå uden om den slags blockeringer?

14 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ja det vil jeg også sige.
1. Skulle du finde en udvej, vil det formentligt blive opdaget af dine forældre før eller siden og så er du lige vidt.
2. Forældre er ofte overbeskyttende, men det er ikke ensbetydende med at de er dumme. Der er en god chance for at de har en god grund til at have blokeret siden og hvis det ikke er tilfælde skulle det vel ikke være et problem at tale med dem om det.
3. Løsningen på problemet kunne være...Nej jeg siger det ikke. Jeg har ganske vidst ikke nogen børn, men jeg er gammel nok til at acceptere en smule ansvar, også over for folk jeg ikke kender.

Bottom line, tag en snak med dine forældre, det kan ikke gå værre end galt.

Indlæg senest redigeret d. 09.02.2008 19:04 af Bruger #4414
Jeg må indrømme jeg er enig med de andre,
i følge din profil er du 11 år gammel og dine forældre har sikkert en grund til at blokere for denne side. snak med dem og find en løsning sammen :)

netstationen.dk :P sikkert, han har sikkert mobbet en som så har hans forældre blocket for siden xD, gad sku godt at vide hva siden hedder :D

Hej Jokke,

Er det ikke rimelig spade agtigt at hjælpe en mindreårig til at omgå sine forældre ?

Med venlig hilsen
Ieet

Skulle du ikke i stedet gå til roden af problemet, og tage en snak med dine forældre om sagen?

ikke for noget :P, men hva er det for en side du så gerne vil ind på ?

mit gæt er at det er en af de der chat/social sider som man altid høre de mobber hinanden på, har sjovt nok glemt hvad det er den kendte af dem hedder :)

hehe, glemt eller "glemt"? ;)

Ja, det er n.dk de har blocket..

Du benytter bare en proxy server - ikke særligt svært.

/JJ

<< < 12 > >>
t