Søger erfaren koder!

Tags:    php

Jeg er igang med et lille projekt da jeg selv er webdesigner, og har brug for en dygtig og erfaren koder, som kan opfylde mine krav om hvordan jeg kunne tænke mig det så ud. :-)

Jobbet består af simple ting såsom:
-Email form med udfyldningsbetingelser
-Image Validation
-Opsætning af max. 5 sider så de kan køre 100% på IE+Firefox
-Mouse-over animation

Evt. fair betaling kan arrangeres.

mvh.
MtnJ

10 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 9 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det afhænger af hvor fyldestgørende din mail er. Min erfaring siger at det ikke kun bliver de fire ting du har beskrevet. :)

Andre kommunikationsformer vil naturligvis være muligt, hvis vi indleder et samarbejde.

Beskriv dit lille projekt, gerne med nogle billeder. Hvor meget og hvor lidt du ønsker at afsløre bestemmer du selv.
Jeg skal gerne have nogle oplysninger der kan sikre mig at projektet er seriøst.

Alle oplysninger behandles naturligvis fortroligt.

Indlæg senest redigeret d. 07.02.2008 00:42 af Bruger #10216

Hej MtnJ,

Tryk på hans navn over hans indlæg. Derefter er du på hans profil, trykker du så på "Gnu" udfor navn, vil dette linke til hans e-mail addresse.

Held og lykke med det. Gnu er virkelig skrap til hans kode, så for hvad det er værd vil jeg gerne give ham en anbefaling baseret på det jeg har set fra ham her.

Med venlig hilsen
Ieet

Hehe jeg er da også ledig.. :P

Til en helt rimelig pris...

Indlæg senest redigeret d. 08.02.2008 11:18 af Bruger #11328
fire away - find min mail i profil, eller på website.

fire away - find min mail i profil, eller på website.

Er det muligt du evt. har MSN Messenger, da det gør det hele lettere kommunikationsmæssigt.

mvh.
MtnJ

Ok, forstået. Kan jeg så bede om din e-mail adresse så jeg kan sende billeder? Kan jeg ikke i din form på blobmedia.dk.

Tak Ieet! ;)

Indlæg senest redigeret d. 07.02.2008 01:16 af Bruger #13277
Søger stadig koder..

Hej MtnJ,

Gnu var måske ikke interesseret?

Du er skam velkommen til at smide en udvikler mail til mig, hvor du linker til en design beskrivelse/kravspecifikation for det du ønsker hvis du vil have et bud. Men mit skud er, at mit firma heller ikke ligger i den prisklasse du ønsker.

Med venlig hilsen
Ieet

Er dette job blevet udført?

t