Webhotel med mulighed for at ændre memory_limit

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hej jeg søger et webhotel hvor man har lov til at ændre på php ini memory_limit, nogle der kender sådan et, prisen betyder ikke så meget.

13 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 8 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hej

Kig lidt på [url=http://dinhost.net/forsiden.php]dinhost.net[/url]

de har 128 MB memory_limit. Sidst jeg tjekkede.

Indlæg senest redigeret d. 07.02.2008 02:46 af Bruger #10878
Hvorfor så ikke købe en dedikeret server og installere apache+php etc. på den. Kræver dog en god viden om Linux.

Af ren nysgerrighed: Hvorfor er det et must at kunne ændre på memory limit? :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Hej jeg søger et webhotel hvor man har lov til at ændre på php ini memory_limit, nogle der kender sådan et, prisen betyder ikke så meget.

http://www.web10.dk/help/faq/unix_versions
Der kan du få 16 istedet for 8 :)

bedtse jeg kunne finde

Indlæg senest redigeret d. 05.02.2008 20:48 af Bruger #11875
Så længe du ikke er alt for krævende plejer hosten såmen at være villig til at configurerer sådanne småting efter dit ønske, men det kræver dog stadig at du kontakter en administrator og forklarer dig. Jeg tror ikke du finder et webhotel hvor du har mulighed for at ændre den slags selv.

Da det er løsninger til kunder og jeg ikke ønsker at at tage mig af hosting også, så derfor desvæære.

Af ren nysgerrighed: Hvorfor er det et must at kunne ændre på memory limit? :)

Som sådan er det heller ikke et must at kunne ændre den hvis den bare er høj nok til at starte med. Jeg skal bare op og bruge omkring 40-50M og oftest er det maks 16-20M

Det er muligt at ændre memory_limit hos surftown, de henviser selv til at man kan ændre ini instillinger via en .htaccess fil, men de vil alligevel ikke have at man gør det, hvilket jeg synes var mærkeligt.

hosten har de en url?

hosten = webhotellet ;)

hosten = webhotellet ;)

Ahh ok ;) Har haft snakket med både one.com og surftown de ville desværre ikke sætte grænsen op.

<< < 12 > >>
t