Re-Volt på Vista

Tags:    diverse

Hej kære udviklere

Der er intet der vækker minder som et gammelt computerspil fra ens barndom, og så kan rigtigt mange af disse gamle spil downloades gratis fra internettet.

Her fornyligt fandt jeg det gamle spil Re-Volt, et spil jeg spillede rigtig meget da jeg var lille. Jeg downloadede det fra http://www.the-underdogs.info/game.php?id=4615

Men det virker åbenbart ikke på Vista, jeg har prøvet både at køre spillet som administrator og i kompatibilitetstilstand tilstand for Windows XP og Windows 98, men det virker ikke:'(

Problemet opstår nor spillet loader lige når det er næsten færdigt med at loader skriver det: Can't flip display buffers. Filen den stopper ved hedder: cars\\wincar3\\hull.hul

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Kære Simon,

Sikke dog in "infomercial" for et ulovligt download sted af spil.

Yderligre er dette næppe noget at gøre med at udvikle software...
www.fileplanet.com/34837/30000/fileinfo/Re-Volt-Patch

Aner ikke om det virker, men du kan da prøve. Ellers google for "Re-Volt" Vista Patch

Med venlig hilsen
Ieet

Ps. Prøv i øvrigt også at opgradere dine DirectX drivere til Vista.

Kære Simon,

Aner ikke om det virker, men du kan da prøve. Ellers google for "Re-Volt" Vista Patch

Med venlig hilsen
Ieet

Jeg kunne ikke få dit patch til at virke, men jeg fandt selv et på google. Så nu virker det, det er jo dejligt:D

Kære Simon,

Med venlig hilsen
Ieet

Jeg kunne ikke få dit patch til at virke, men jeg fandt selv et på google. Så nu virker det, det er jo dejligt:D

kan du ikke skrive, hvad du gjorde for at få det til at virke så :)
- har samme problem, og har vista

Kære Simon,

Med venlig hilsen
Ieet

kan du ikke skrive, hvad du gjorde for at få det til at virke så :)
- har samme problem, og har vista

Hejsa, derude!
I december fandt jeg nogle hjemmesider som fans af revolt har lavet. De har bl.a. lavet et program til Multi-player, det kan downloades på www.rvhouse.net
Her kan i downloade diverse tracks, også lavet af fansene selv: www.revolt.speedweek.net
Og endelig her kan i få hjælp, bl.a. til at få Revolt Til At Virke på Vista: www.z4.invisionfree.com/re_volt_forum
Jeg vil holde øje med forummet her, men allermest på revolt forummet.

Hav en god dag!

t