hvad siger i?

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
http://test.dicm.dk/main_login.php

Hvad synes i om udsendet på mit login :D
og synes også lige i skal se min source code :D

Hvis den viser underligt kan i ikke lige poste et billede somewhere..

brugernavn og password er lige over midten af siden.
teksten er lige over øverste streg :)

"måne" lige ved siden af.

så ved i hvis det er helt galt :D

jaja dårlig html :D

men GNU du må godt prøve og se om du kan komme forbi logind :)
har lige ændret de sider der ligger bag. så ikek ret meget fun der.. men tror ikke du kan komme forbi :)

Indlæg senest redigeret d. 03.02.2008 16:30 af Bruger #11875
Har intet behov for at bevise at sikkerhedskontrol er en nødvendighed.
Min pointe er at du aldrig kan stole på at klient-delen er sikker. Så kan du lave nok så mange gøgler-tricks, men det er bare ikke sikkert.

lol

er da flad af grin

hvorfor dælen vil du encrypte/hashe/what ever en simpel kilde kode som den!?

Ved du hvor mange af den slags ting der ligger på nettet til fri afbenyttelse, det er jo ikke fordi du har opfundet den runde tallerken!

Jeg kan ikke forstå hvorfor du gør så meget ud af det :S

Ps. nu snakkede jeg ikke om det efter login, men dit login..

Enten er du for højt oppe i skyerne til at indse det du har lavet ikke er noget specielt, eller også har du bare ikke researchet nok :S!!

pps. du burde nok lære standard html:
1: du mangler <html>, <body> og mange andre tags
2: Du mangler en doctype på dit dokument
3: hvis du vælger xtml 1.0 strict må du ikke bruge <br>, <center>, store bogstaver som Submit,
4: Du burde nok lave en <input type="password" istedet for "text" :)

ppps. i fremtiden skal du nok overveje at lade være med og encrypte selv om dine 3 brugere har javascript aktiveret.
Hvis du nu skal lave et forum eller bare noget andet hvor man skal bruge login så er det altså ikke alle der har aktiveret javascript og ikke alle der gider at gøre det for en login formular da det ikke er en standard at skulle have javascript aktiveret for at logge ind

lige en sidste ting:
DROP TABELLER OG BRUG DIVS ALL THE WAY!!:S

Indlæg senest redigeret d. 03.02.2008 17:11 af Bruger #11386
GNU
"Har intet behov for at bevise at sikkerhedskontrol er en nødvendighed." Ved da godt det er nødvendigt. og mit script er sikkert.(så sikekrt som det nu kan blive)

Casper Hansen
har aldrig sagt jeg lavede den encrytp.. sagde bare man skulle se source, og se udseendet på mit login....og encrypt var mere for sjovt end at bruge den til noget. og et script på ca. 1 linje kan fjerne det igen. så den kan helelr ikke bruges til noget.
hvis den skulle gemme det ville jeg nok bruge en cryptering som er bedre og ikke abre en javascript cryptering.

og ved godt jeg magnler doc type og body
de er ikke nødvendige. da det virker fint.

og input type text er som det skal være. vil ikke forklare hvorfor :D

divs er brugt nu :)

"de er ikke nødvendige. da det virker fint."

HVAD!? :S

hvor dælen lærte du html henne?

bare fordi det virker fint gør dem da ikke unødvendige

de er nødvendige hvis du vil sikre din hjemmeside virker 100% og ikke bare i din browser eller på dit styresystem

Da godt nok det mærkeligeste jeg har set længe!!

Nej casper de er ikke nødvendige..
og nu skal jeg forklare dig hvorfor..

siden kommer slet ikke til at ligge på nettet når den er færdig..
den kommer til at ligge på en server som er fobundet til de 3 pcer over lan.

derofr er det 100% ligegyldigt om de er der eller ej.
passwordet er der kun så uvedkommende ikke bare kan gå ind og hente de data som ligger på siden.

Indlæg senest redigeret d. 03.02.2008 19:07 af Bruger #11875
det er da lige meget om den skal ligge på nettet eller ej?

Man kan vel lige så godt gøre det ordenligt når man er igang og ved hvordan man gør?

den er blå og ikke andet... (ff, windows)...

Hej Kim,

Jeg syntes at det er fedt at du har taget PHP og HTML til dig. Og nice nok at du også er begyndt på CSS layout. Det er et nice nok login du har lavet til et par venner og egen brug.

Kommentarer om kodestilen bør du nok vente med til du ikke længere forsvarer dårlig kode med bruger målgruppen og at det er en privat side. Yderligere, hvis det ikke er meningen at siden skal ses, er vores mening og smag her bedøvende ligegyldig.

Hvis du vil have forslag til hvad du skal gøre anderledes skal du bare sige til.

Med venlig hilsen
Ieet

Indlæg senest redigeret d. 04.02.2008 14:44 af Bruger #12836
fatter ikke det her topic :S, Kim hvorfor laver du login osv. hvis det KUN kan sides af dine 3 computere, så kan det da være 2talt lige meget :S

<< < 12 > >>
t