hvad siger i?

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
http://test.dicm.dk/main_login.php

Hvad synes i om udsendet på mit login :D
og synes også lige i skal se min source code :D

Hvis den viser underligt kan i ikke lige poste et billede somewhere..

brugernavn og password er lige over midten af siden.
teksten er lige over øverste streg :)

"måne" lige ved siden af.

så ved i hvis det er helt galt :D

Hej Kim,

Det ser umiddelbart fint nok ud, hvis man holder sig til en bestemt størrelse vindue, sikkert fuldskærm i 1024*768? Men hvis du gør vinduet et større eller mindre giver det problemer, da den så enten ikke viser hele teksten+måne, eller begynder på teksten igen..

Bare lige min 25 øre..

PS: Stavefejl burde der ikke være, men har indtaget omkring fire genstande, så tager intet ansvar for stave-/slåfejl.

Dårlig idé med at prøve at gøre din kildekode ulæselig. Min noscript vil ikke tillade at vise siden medmindre jeg explicit fortæller den at den skal vise siden. Det er pga javascript'et. Desuden tror jeg nemt at folk kan tyde din kildekode, hvis de bare får lidt tid.

Jakob, jeg tror at det er fordi siden først bliver vist på klientens side, med javascriptet.

hvad gør du hvis brugeren har slået javascript fra? :-)

Ps. din hjemmeside er formentligt bare lidt css også nogle inputs.. Ikke noget jeg ville stjæle :D

Og hvad så hvis folk stjal? Der er jo ingen risiko forbundet med det?! (plus at din baggrund er lidt skæv?!)

Det er en god ide ikke at bruge tables som du har brugt.
Brug divs, span og css.

deer er 3 brugere og alle sammne bruger pc ´er sóm jeg ejer :D så ved de kan køre det ,og uden javascript. så viser den bare siden forkert og man kan ikke logge ind uden den side. der gemmer sig stadig php sider ;D

og der er mere end bare lidt css også nogle inputs...
Casper det som er på den anden side af logindet ville du nok godt stjæle... :D det vil alle :)

giver jer lige mulighed for at se kildekoden :D

og ved den ser underlig ud:D
men er også kun logindet :D

Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 03.02.2008 13:52 af Bruger #11875
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Oh my god... Somebody just learned to obsfucate bad HTML.
Next step obsfucating Javascript.
Wee... level 2 obsfucation. :D:D:D:D:D:D

...

Beklager. Men jeg bliver sgu nødt til at gøre den slags til en joke.

Når det er klient kode er det absolut intet der forhindrer mig i at stjæle eller ændre i din kode. Hvis jeg ønsker det kan jeg nemt tilføje kode der kan ændre de værdier du modtager på serveren. At se den slags gøgl er som at se OL i hækkeløb. Der kommer alle også i mål, det er kun et spørgsmål om hvor hurtige de er. :)

Indlæg senest redigeret d. 03.02.2008 14:48 af Bruger #10216
<< < 12 > >>
t