Dataopsamlingsprogram mod betaling

Tags:    visual-basic

Jeg har brug for hjælp til at lave et program, der kan opsamle måledata fra 5 måleure via serielport.
Programmet bør kunne laves med VBA og brugerfladen skal være Excel.
Måleure skal enkeltvis kunne aflæses ved bestemte tidspunkter, hvor data gemmes i regneark. Detaljer om opbygning kan forklares nærmere, hvis nogen melder sig.

Opgaven skal laves i firma-regi.

5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 8 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Hej Lars,

Jeg er desværre ikke interesseret, da jeg har massere af arbejdsopgaver for tiden.

Der er helt sikkert mange hobbyist programmører der vil være interesseret i opgaven. Og de kan blot opgive inkomsten på selvangivelsen, så kan firmaet sagtens hyre dem til det.

De fleste firmaer jeg har hørt om vil nok takke nej til denne opgave, da det vil kræve for mange resourcer at aftale opgavens omfang og indhold, i forhold til prisen. Men håber da at du finder hvad du søger.

Med venlig hilsen
Ieet

Jeg har brug for hjælp til at lave et program, der kan opsamle måledata fra 5 måleure via serielport.
Måleure skal enkeltvis kunne aflæses ved bestemte tidspunkter, hvor data gemmes i regneark. Detaljer om opbygning kan forklares nærmere, hvis nogen melder sig.

Hej Lars

Send mig en mail med nærmere oplysninger og jeg vil kontakte dig vedr. udvikling

mvh. Viggo

Hej Lars,

Hvilket prisleje forventer du at opgaven ligger i ?

Med venlig hilsen
Ieet

Hej Lars,

Hvilket prisleje forventer du at opgaven ligger i ?

Med venlig hilsen
Ieet

Jeg går ud fra at det er en forholdsvis simpel opgave, når blot man ved, hvad man laver. Men jeg kan jo tage fejl.
Det er et rent skud, men havde regnet med et par tusind eller i det leje.
...alt efter hvor meget excel opsætning jeg selv kan stå for.
Jeg skal nok bidrage med flere tekniske oplysninger, hvis du er interesseret i at lave det.

Hej Lars

Send mig en mail med nærmere oplysninger og jeg vil kontakte dig vedr. udvikling

mvh. Viggo

Hej Viggo

Der kommer en mail i næste uge med flere oplysninger.

t