Grafikker søges!

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Hej jeg søger en grafikker! som kan lave grafik ;)
da jeg er igang med et online tekst baseret spil!
det er krigs spil! og derfor skal jeg ha noget råt!
Det er u lønet intil videre! men der kommer en position licens! (vip) og måske falder der nogle penge ned!
men det går ikk ud ¨på og skaffe penge!

mere info så skriv her!

(ps. DU SKAL HA MSN/SKYPE!:D)

13 svar postet i denne tråd vises herunder
8 indlæg har modtaget i alt 16 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg vil tro det hænger sådan sammen, at dem med lysten til at gøre en sådan opgave gratis, endnu ikke har evnerne til det, og dem der har evnerne til det, har ikke tid til at udføre så stor en opgave uden betaling.

Jeg kunne muligvis hjælpe.. Har erfaring med Photoshop og andre billedredigerings programmer.. Men du kan jo tilføje mig på MSN: webmaster@metal-aben.dk

Jeg vil gerne kontaktes der.. og så kan vi tale videre om det..

Hej Rune,

Der er sikkert mange der kan det du efterspørger, men de er omsværmede. For at de vil hoppe på bliver du nødt til at vise din status med projektet og fortælle en masse mere.

Du kan sikkert godt få interesserede til at skrive her, men så må du have informationerne parat til at give dem senere. Og du går glip af en masse skrappe folk ved ikke at starte med at vise noget.

Yderligere er dte min erfaring med "royalties" at de kun virker som betaling hvis du er yderst overbevisende og kan vise at projektet 100% bliver til noget nyt og til noget som folk vil bruge.

Med venlig hilsen
Ieet

Kan godt være det bliver en "Royal Deal", men projektets seriøsitet, og succes føles meget utroværdigt. Undskyld jeg siger det, men først og fremmest fordi man ikke kan se dine egne egenskaber, når man ser på profil, og fordig du siger det er et tekstbaseret spil (har aldrig hørt om succesfulde tekstbaserede spil.)

ogame.dk
vil jeg da sige er blevet en success

Tekstbaseret spil er misforstået, så skulle Final Fantasy 7 også være et tekstbaseret spil, der skal jo læses en masse. :)
Det nærmeste man kan komme på tekstbaseret spil, så man i sin tid som "IRC games". Ogame er - hvis det skal have en mere korrekt definition - et "browser game".
Men det mest kendte dansk ejet browser-spil tror jeg er heroes.dk.

Men men men, som andre siger. Der skal fakta på bordet omkring projektet. Hvor længe har det kørt, hvad er fremtidige planer, idé og historie bag spillet. Dette skal naturligvis kun være et resumé i første omgang. Men det skal være der.

Især det at svindle med statistikker er en dum måde at sælge idéen på:
Spillere online: 5.002
Aktive spillere: 15.342
Registrerede spillere: 21

5002 spillere online - men kun 21 registrerede. Så kom friske - fyr løs. :)

Indlæg senest redigeret d. 30.01.2008 11:28 af Bruger #10216
Rune, får vi lidt mere at vide, som Ieet foreslår? Jeg ved f. eks. ikke hvad et "online tekst baseret spil" er, så betyder det at du skal bruge måske 50 billeder der forestiller nogle krigs-landskaber, et billede af en hovedfigur (er der f. eks. det??) en mand der kravler op af en stige etc. eller er det animeret grafik du skal bruge?

Browserspil, tekst baseret spil, MUD. and so on :)

Det er simpelthen ligesom fx. ogame.dk, det er ikke animation det er ikke et animations spil.

Det er still billeder og så tekst.

Fx. hvis du vil købe nogle ting og sådan, så kan du ikke bevæge dig rundt nej du skal klikke på et link i menuen og så vælge hvor meget du vil købe det er sådan et

Browserspil, tekst baseret spil, MUD. foregår.

hey.. har en del erfaring med forkellige billedbehandlings programmer så hvis du stadigvæk mangler en til at hjælpe dig kan du jo skrive og så kan vi snakke sammen og finde ud af om jeg kan det du har brug for...

kan kontaktes på følgende måder

msn: rap_rap_anden@hotmail.com

email: andreashjorth@projectwee.dk

Der er så mange der har set! men ingen svar! :( hvorfor ingen svar?

Altså der kan også blive en royal deal!

<< < 12 > >>
t